۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۶۲۷۱۰
به صورت همزمان در قم و سایر استان ها؛

آزمون ورودی پذیرش حوزه های علمیه برگزار شد

آزمون ورودی پذیرش حوزه علمیه برای سال تحصیلی ۹۷ امروز جمعه با رقابت هزاران متقاضی به صورت همزمان در قم و ۳۰ استان کشور برگزار شد.
آزمون ورودی حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون ورودی حوزه علمیه برای سال تحصیلی جدید، پیش از ظهر امروز جمعه به صورت همزمان در شهر مقدس قم و حوزه های امتحانی در سراسر کشور شامل 30 استان برگزار شد.

امتحان ورودی پذیرش حوزه های علمیه در شهر مقدس قم نیز در مصلای قدس برگزار شد و دواطلبان بسیاری در جلسه امتحان حضور داشتند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه جذب جوانان مستعد و متعهد در دستور کار این معاونت است. وی اعلام کرد که برای ما کمیت افراد ورودی به حوزه ها چندان مهم نیست، بلکه به دنبال کیفیت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه نیز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی حوزه ها، در سخنانی طلبگی را مسؤولیتی افتخار آفرین و در عین حال سنگین و مهم خواند و تاکید کرد: افرادی که گام در حوزه های علمیه می گذارند، باید بدانند وارد مکانی مقدس شده اند و از همه لحاظ باید خود را برای سربازی حضرت آماده کنند.

گفتنی است، نتیجه آزمون ورودی پذیرش حوزه های علمیه 19 خردادماه اعلام و پذیرفته شدگان برای مصاحبه شفاهی دعوت خواهند شد./924/پ203/ج

ارسال نظرات