۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۶۲۷۷۷
آیت الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

ضرورت رعایت اولویت در پروژه های شهرداری و شورای شهر

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به خدمت رسانی به مردم به عنوان بهترین عمل خیر بر ضرورت رعایت اولویت ها در پروژه های شهرداری و شورای شهر تأکید کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان این که در دوره جدید شورای شهر موفقیت های خوبی برای شهر قم حاصل شده است، اظهار داشت: سلسله کارهایی باید صورت گیرد که هنوز شروع نشده و برخی نیمه تمام مانده ولی از همه مهمتر رعایت اولویت ها است.

وی افزود: الان می بینیم کارهایی روی زمین مانده که شاید علت آن کمی بودجه باشد و اعتبار از سوی دولت تخصیص داده نشده ولی در عین حال در صورت تبادل نظر در قسمت بوجه ای هم مشکل حل می شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: علت تشکیل شورای شهر همین است تا معین و کمک کار شهرداری باشد و بتواند پیشرفت فعالیت ها بیشتر شود و به همین جهت تقاضای ما این است که تقابل و تعارضی میان شورای شهر و شهرداری وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به این که همراهی و همدلی شورای شهر و شهرداری در قم خوب است، خاطرنشان کرد: همه باید هم و غم ما این باشد که مشکلی را حل کنیم و باری از دوش مردم برداریم تا نام خیر و دعای خیری از شما در اذهان مردم باقی بماند.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی بیان داشت: تصمیمی بگیرید تا مرکز شهر قم مشکلات و موانعی که هست برطرف شود و مسائلی که نیمه کار مانده نیز با همت والای شما به مرحله بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: عمل صالح موجب غفران الهی است و بهترین کاری که می توانید برای عاقبت به خیری در دنیا و آخرت داشته باشید، خدمت به مردم است بنابراین این را برای خود افتخار بدانید تا خداوند نیز کمک کار شما باشد./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات