۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۶۲۷۸۶
رییس شورای شهر قم خبر داد؛

تأسیس شهربازی معارفی در قم

رییس شورای اسلامی شهر قم شرایط این شهر به لحاظ مالی را سخت و دشوار توصیف و در عین حال تاکید کرد که تلاش می کنیم با دوری از حواشی به شهروندان خدمت کنیم.
عبدالله جلالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در دوره جدید شورای اسلامی قم، اظهار داشت: طی هشت ماه شروع دوره لوایح زیادی تصویب شده و کارهای زیادی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: شاخص ترین لایحه ای که با وقت گذاری مکفی بیش از 35 روز صبح و عصر تصویب شد، لایحه بودجه سال 97 بود که نقشه راه شهرداری را برای یک سال مشخص می‌کند و در حقیقت 1353 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری و بخشی نیز برای سازمان های وابسته به شهرداری تخصیص داده شده است.

رییس شورای اسلامی شهر قم اتمام پروژه های نیمه تمام را اولویت شورای اسلامی و شهرداری قم برشمرد و عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که اولویت ها را در نظر بگیریم، چراکه کم و کاستی ها را در مناطق مختلف قم شاهد هستیم؛ از این رو شورای پنجم با توزیع مناسب منابع و عدالت در توزیع مناسب خدمات و امکانات به دنبال ظرفیت سازی در شهر است.

وی اضافه کرد: ما پروژه های مهمی در دست اقدام داریم که بخشی نیز در دست بهره برداری است، یکی از آنها مترو است و علی رغم مشکلات مالی و اقتصادی تلاش می شود که تا پایان سال 97 بر اساس مصوبه شورای ترافیک تکمیل شده و در سال آینده به بهره برداری برسد.

جلالی عنوان کرد: بلوار آیت الله بروجردی که گره گشای پردیسان خواهد بود، میدان حضرت ولی عصر(عج)، تکمیل پل 9 دی و اقدام مؤثر برای هسته مرکزی شهر یعنی فاز پنجم عمار یاسر نیز در دست اقدام و بهره برداری داریم .

وی در ادامه با اشاره به لزوم گسترش معارف دینی در کشور اظهار کرد: یکی از پروژه های در دست اقدام ما در این راستا تأسیس و راه اندازی شهر بازی معارفی است که در راستای احیای بحث معنویت و فرهنگ دینی و مذهبی و مناسب با فرهنگ شهر مقدس قم ایجاد خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شرایط به لحاظ منابع مالی سخت است، خاطرنشان کرد: با همه موانع و مشکلات ولی شهر مقدس قم در مسیر توسعه است و امیدواریم با تلاش و کوشش مجموعه مدیریت شهری و عنایت خداوند شاهد پیشرفت همه جانبه شهر مقدس قم به عنوان ام القرای جهان اسلام در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم باشیم.

وی در پایان یادآور شد: تمام تلاش مجموعه شورای شهر این است که بتوانند در مسیر خدمت رسانی به مردم گام برداشته و به حواشی موجود هیچ گونه توجهی نداشته باشند./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات