۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۶۳۰۶۳
حجت الاسلام ذوالنور:

کسانی با ادعای اسلام در برابر ولایت ایستاده اند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز کسانی به اسم امام خمینی(ره) و مرجعیت و اسلام در مقابل ولایت ایستاده اند و این در حالی است که ازمشکلات جهان اسلام و خطرات تکفیری ها بی خبرند.
همایش مبلغان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان همایش مبلغان همدان حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش مبلغان همدان بیان داشت: جو حاکم در کشور در زمان مذاکرات اینگونه هدایت شده بود که تنها راه رسیدن ایران به اقتصادی ثابت مذاکره با امریکا است.

وی تصریح کرد: شبهه ای که امروز در کشور مطرح می شود این است که چرا رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت کرد، پاسخ این است که در آن شرایط اگر رهبر معظم انقلاب با مذاکره موافقت کرد به دلیل شرایط حاکم بر کشور بود و حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت از ایران بود که به معنای تایید مذاکره نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب برای تیم مذاکره کننده 9 بند تعیین کرده و دستور دادند که از خطوط قرمز عبور نکنند اما متاسفانه تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز عبور کردند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مجلس شورای اسلامی در قبال برجام ابراز داشت: اگر مجلس شورای اسلامی کار خود را به نحو احسن انجام می داد رهبر معظم انقلاب در کلیات برجام ورود پیدا نمی کرد، متاسفانه برجام در مجلس شورای اسلامی 20 دقیقه ای تصویب شد.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: اینگونه تصمیمات هیچ گاه به نتیجه نخواهند رسید، متاسفانه برجام در پاویون فرودگاه تصمیم گیری شد و نتیجه اش را امروز مشاهده می کنیم، نمایندگان مجلسی که به دست بوسی یکی از سران فتنه می روند آیا به دنبال تبعیت از کلام رهبر معظم انقلاب هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در تمامی شأن ها و وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل کرده و در همه موارد به صورت اکمل و کارشناسی شده نظر خود را ارائه کرده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه امروز کسانی به اسم امام خمینی(ره) و مرجعیت و اسلام در مقابل ولایت ایستاده اند و این در حالی است که  ازمشکلات جهان اسلام و خطرات تکفیری ها بی خبرند./۹۷۹/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات