۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۰۸۰

آمادگی ۶۵۰ موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان

رییس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی از آمادگی مواکب این شهر برای استقبال از زوار عتبات در نیمه شعبان خبر داد.
کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری رسا، ریاض نعمة سلمان رییس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی رییس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی از ثبت نام بیش از ۶۵۰ موکب برای ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان در کربلای معلی خبرداد.

با اعلام این خبر تصریح کرد: بخش شعائر و مواکب آمادگی کامل برای استقبال از زائران نیمه شعبان را دارد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس استان کربلا تصریح کرد: بیش از ۶۵۰ موکب از استان‌های مختلف عراق در داخل مرزهای اداری استان کربلا مستقر شده‎اند.

سلمان افزود: همه اقدامات اداری، قانونی و امنیتی در ارتباط با این موکب‌ها انجام شده و مسؤولان این موکب‌ها به منظور ایجاد هماهنگی در عملکرد، از سوی آستان‌های حسینی و عباسی آموزش دیده‌اند.

وی تاکید کرد: آستان‌های مقدس حسینی و عباسی به منظور تسهیل کار خدمت‌رسانی در موکب‌ها تامین آب آشامیدنی را برعهده گرفته‌اند.

همچنین حیدرعبدالجبار عبدالحمید معاون بخش جابجائی زائران از اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس کوچک و بزرگ برای انتقال زائران خبرداد. زیارت نمیه شعبان مصادف با سالروز ولادت امام زمان(ع) پس از زیارت اربعین، بزرگترین زیارت میلیونی عتبات در کربلا به شمار می‌رود./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

ارسال نظرات