۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۸
کد خبر: ۵۶۳۱۳۸
حجت الاسلام خرسند:

دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نکنیم | برخی در لباس دوست به نظام آسیب می زنند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: امروزه نفوذی ها با لباس دوست و سوابقی درخشان وارد بخش های حساس می‌شوند تا به نظام آسیب برسانند.
حجت الاسلام خرسند حجت الاسلام محمد خرسند

حجت‌الاسلام محمد خرسند، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: دشمن از هر امکاناتی برای ضربه زدن به نظام مقدس ایران بهره ‌می‌گیرد.

حجت الاسلام خرسند با بیان این که دشمن امروزه به دنبال نفوذ در نظام است، اظهار داشت: بدترین نوع نفوذ آن است که دشمن در ذهن و فکر تصمیم‌گیران جامعه رسوخ کرده و سخنان خود را از زبان مسؤولان کشور بیان کند.

به دست خود دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نکنیم

وی ابراز داشت: آلوده شدن به مال دنیا، شیفته پست و مقام و ریاست شدن و ورود مال حرام به زندگی انسان موجب استحاله فکری و عقیدتی می‌شود. به همین علت بر هر انسانی لازم است که همواره در حال محاسبه، مراقبه و مبارزه با شیطان و نفس خود باشد تا به دست خود دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نکنیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: متأسفانه باید بپذیریم که امروزه در جامعه ما افرادی هستند که بدون مزد و مواجب نفوذی دشمن شده‌اند. گاهی اوقات از برخی مسؤولانی که گذشته انقلابی داشته‌اند، سخنانی شنیده می‌شود که هیچ سنخیتی با مواضع نظام ندارد.

 حجت الاسلام خرسند افزود: چنین فردی نه تنها در مقابل دشمن مقاومت نمی‌کند، بلکه دچار وادادگی شده و در برابر فرامین دشمن تسلیم می‌شود.

وی گفت: کسی می‌تواند در برابر نفوذ دشمنان عملکرد تهاجمی از خود نشان دهد که انگیزه‌ای برای مبارزه با دشمن داشته باشد. چنین شخصی به خوبی خط مشی دشمن را می‌شناسد و راه خود را با آن جدا می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: مسؤولان باید تلاش کنند تا عمار گونه باشند. این افراد باید در فتنه‌ قرار بگیرند اما گرفتار فتنه نشوند، بلکه به دیگران کمک کنند تا از دام فتنه و نفوذ دشمنان نجات یابند.

وی با تأکید بر این که نفوذ امروز دشمن با نفوذ سابق بسیار متفاوت است، ابراز داشت: در ادوار گذشته دشمن شخصی را برای جاسوسی به قسمت‌های مختلف نظام وارد می‌کرد اما امروزه شناسایی نفوذ کنندگان بسیار دشوار است، چرا که آنها با لباس دوست و سوابقی انقلابی و درخشان وارد سازمان‌ها و ارگان‌های حساس می‌شوند تا به نظام آسیب برسانند.

حجت الاسلام خرسند با بیان این که امامت و ولایت معیار و شاخصی برای تشخیص دوست از دشمن است، تصریح کرد: دشمن ساده اندیش نبوده و در مبارزه علیه ما جدی است. بنابراین غفلت و ساده‌اندیشی مسؤولان در برابر نفوذ دشمنان می‌تواند آسیب‌های بسیار زیادی به کشور بزند.

وی افزود: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ باید توجه داشته باشیم که دشمن چه عکس‌العملی در برابر رفتار‌ها و عملکرد‌هایمان دارد. اگر از ما تعریف و تمجید کرد، باید بدانیم که راه را اشتباه رفته‌ایم اما اگر علیه ما اقداماتی انجام داد، آشکار می‌شود که مسیر صحیحی را انتخاب کرده‌ایم./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات