۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۳۲۶۶
معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی:

سواد رسانه مورد توجه طلاب قرار گیرد

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی با اشاره به اولویت های حوزه، گفت: روشنگری نسبت به فضای مجازی و سواد رسانه ای یک طلبه برای نقش آفرینی در دستور کار فعالیت های معاونت در سال تحصیلی جاری است.
حوزه علمیه

حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان عنوان داشت: مباحث درس اخلاق به صورت رسمی و هدفمند از هفته اول آغاز سال تحصیلی دنبال شد که در این باره هر هفته حدیثی را به عنوان شعار هفته مورد توجه قرار داده و مطالب مرتبط با آن استخراج می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی با بیان اینکه احادیث در حجرات طلاب و مَدرَس نصب می شود، افزود: در پایان هر هفته اساتید مدعو اخلاق پیرامون موضوع های محوری از پیش تعیین شده نکاتی را برای طلاب بیان می کنند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: در پایان هر ترم تحصیلی مسابقه ای از مجموع احادیث و روایات برگزار و به برگزیدگان هدایایی تقدیم می شود.

حجت الاسلام خاکی ادامه داد: زمانی تربیت به حد اعلا می رسد که همه مؤلفه های تربیتی در یک راستا حرکت کنند و در این باره برای بیان هر موضوع اخلاقی تلاش کردیم تا همه اساتید و طلبه ها توجیه شوند که به فضل الهی شاهد تأثیرات فوق العاده ای بودیم.

وی بصیرت افزایی و آگاهی نسبت به مسائل روز با توجه به اولویت های حوزه علمیه را دیگر اقدام صورت گرفته معاونت برشمرد و گفت: در این باره رهنمودها و انتظارات رهبری از یک طلبه انقلابی در یک حوزه انقلابی مورد تأکید قرار گرفت که طلاب از آغاز سال تحصیلی ضمن حضور در راهپیمایی ها و نمازجمعه، بیانیه هایی را در حمایت از نهادهای انقلابی صادر کردند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی روشنگری نسبت به فضای مجازی و سواد رسانه ای یک طلبه برای نقش آفرینی، بررسی فرق انحرافی در کارگاه های ویژه، تبلیغ، محرومیت زدایی و شرکت در اردوهای جهادی دیگر فعالیت های معاونت تهذیب است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات