۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۵۶۳۳۳۹
ویژه طلاب متأهل؛

نخستین دوره آموزشی آداب همسرداری در مدرسه علمیه کوثر فرخشهر برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) فرخشهر از برگزاری نخستین دوره آموزشی آداب همسرداری ویژه طلاب متأهل این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره با آغاز سال جدید چهارشنبه هر هفته با حضور طلاب و اساتید مدرسه برگزار می شود.
دوره آموزشی

آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) فرخشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری نخستین دوره آموزشی آداب همسرداری ویژه طلاب متأهل این مدرسه خبر داد و گفت: این دوره با آغاز سال جدید چهارشنبه هر هفته با حضور طلاب و اساتید مدرسه برگزار می شود.

شاهرخی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره خاطرنشان کرد: مهمترین هدف برگزاری این دوره تحکیم بنیان خانواده طلاب متأهل است که در قالب کارگاه و همچنین برگزاری نشست های پرسش و پاسخ صورت می گیرد.

وی با اشاره به مهمترین مطالبی که در این دوره مطرح می شود، تصریح کرد: در این دوره مطالبی از جمله روابط زوجین در دوران عقد، تکنیکهای بهتر در روابط زناشویی، تربیت فرزندان، نحوه برخورد با خانواده همسر و مطالبی از این دست از سوی اساتید مدرسه برای طلاب بیان می شود و سؤالات و مشکلات احتمالی آنها در این زمینه ها مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه کوثر(س) فرخشهر با تأکید بر اینکه مهمترین هدف ما این است که طلبه بدون دغدغه و بدون داشتن مشکل خانوادگی به تحصیل علوم دینی بپردازد، گفت: به یقین داشتن آرامش خانوادگی نقش مهمی در رشد و پویایی علمی و معرفتی طلاب در مدارس علمیه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف ما در برگزاری این دوره آموزش طلاب در زمینه خانواده و تربیت مربی متخصص در این زمینه است، افزود: با توجه به نقش تبلیغی طلاب و حضور پررنگ آنها در اجتماعات مختلف می طلبد که در زمینه های مختلف خصوصا امور خانه و خانواده تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند نقش هدایتگری خود را به خوبی ایفا کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر تحکیم هر چه بیشتر بنیان خانواده از مهمترین نیازهای امروز کشور است، ابراز کرد: اگر بنیان خانواده محکم باشد و اساس آن بر مبنای آرامش و ارزش های دینی شکل گیرد، به یقین آمار آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات