۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۳۴۲۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

جشنواره ملی جوانان مدافع حرم برگزار می شود

عابدی از برگزاری جشنواره ملی جوانان مدافع حرم خبر داد و گفت: همه علاقه مندان می توانند آثار خود را اعم از مقاله، فیلم، عکس، انیمیشن، کلیپ و غیره برای نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم ارسال کنند.
حسن عابدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن عابدی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم در افتتاحیه نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم که عصر امروز در سالن همایش های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد باسعادت امام زمان(عج) و با اشاره به این که این کنگره به مناسبت هفته جوان برگزار شده است، گفت: همه جوانان باید الگوی خودرا جوانان برومند کربلا حضرت علی اکبر(ع) قرار دهند.

وی از برگزاری جشنواره ملی جوانان مدافع حرم خبر داد و اظهار داشت: همه علاقه مندان می توانند آثار خود را اعم از مقاله، فیلم، عکس، انیمیشن، کلیپ و غیره برای نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم ارسال کنند.

عابدی افزود: مراسم اختتامیه نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و پس از ارزیابی آثار ارائه شده به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم همچنین از حضور گرم خانواده های شهدا تشکر کرد و ابراز داشت: افراد بسیاری برای برپایی این کنگره زحمات شبانه روزی کشیده اند که امیدواریم توانسته باشیم قدمی کوتاه در تجلیل مقام شامخ شهدا برداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردارند و برای همه افراد جامعه ضروری است که نسبت به آن ها مراتب احترام را رعایت کرده و همواره به گونه ای عمل کنند که خون این عاشقان راه خداوند پایمال نشود.

عابدی یادآور شد: جوانان باید الگوی خود را شهدا قرار دهند و همواره در مسیر نورانی آن ها گام بردارند تا با عنایات حضرت ولی عصر(عج) عاقبت به خیر شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تمبر نخستین کنگره ملی شهدای مدافع حرم با حضور حجج اسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و محمد لطفی نیاسر رونمایی شد./841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات