۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۶۳۵۳۳
آیت الله نمازی:

مرکز خدمات تنها پشتوانه حمایتی طلاب و خانواده‌های آنان است

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: طلاب و روحانیان از مظلوم‌ترین اقشار جامعه بوده و خانواده ایشان مظلوم‌تر از خود طلاب هستند و همت مسئولان و مدیران را برای بهبود وضعیت طلاب و خانواده ایشان می‌طلبد.
آیت الله نمازی

به گزارش خبرگزاری رسا، با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، جانشین معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، معاون استاندار و فرماندار، روحانیان، طلاب مدارس علمیه و مسئولان کاشان کلنگ ساختمان اداری و فرهنگی مرکز خدمات حوزه این شهرستان به زمین زده شد.

آیت‌الله نمازی در ابتدای مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از خدمات و فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: خدمت به طلاب و خانواده ایشان یک عبادت است و مورد رضایت خدای متعال و حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مرکز خدمات تنها پشتوانه حمایتی طلاب و خانواده‌های آنان است افزود: طلاب و روحانیان از مظلوم‌ترین اقشار جامعه بوده و خانواده ایشان مظلوم‌تر از خود طلاب هستند و همت مسئولان و مدیران را برای بهبود وضعیت طلاب و خانواده ایشان می‌طلبد.
نماینده ولی‌فقیه با تشکر ویژه از حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: ایشان حقیقتاً روحانی پر تلاش و فعال و زحمت کشی هستند و با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) به کاشان و حوزه‌های علمیه این منطقه، ایشان نیز منطقه کاشان را بسیار مهم و حائز اهمیت می‌داند.
امام‌جمعه کاشان آغاز احداث ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان را شروع یک حرکت مؤثر در ارتقای خدمات ارائه شده دانست و افزود: با پیگیری‌های مؤثر و فعال برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین یوسفی، مدیر مرکز خدمات منطقه کاشان برای احداث ساختمان اداری این مرکز، این امر صورت گرفت و برای تسریع در تکمیل این پروژه همکاری تمام مسئولان و مدیران شهری را می‌طلبد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یوسفی، مدیر مرکز خدمات منطقه کاشان با تشکر از حضور مسئولان و مدیران و همچنین حضور فرماندار کاشان گفت: با پیگیری‌های مستمر و همکاری‌های صادقانه فرماندار محترم، تسریع در روند اخذ پروانه احداث ساختمان اداری مرکز خدمات کاشان میسر شد و امروز کلنگ آغاز احداث این ساختمان به دست نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم زده می‌شود.
وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پرداخت و گفت: کاشان تنها شهرستانی است که در کل کشور دارای مرکز خدمات مستقل است. دلیل استقلال هم به خاطر لطف ویژه‌ای است که مقام معظم رهبری نسبت به حوزه علمیه شهرستان کاشان دارند .
وی، با بیان اینکه همگان قدردان توجه و عنایت مقام معظم رهبری نسبت به این شهرستان هستیم، به سابقه تاریخی و علمی حوزه علمیه کاشان اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم نامی از فرهیختگان ببریم یقیناً علما و فضلایی که در حوزه‌های علمیه کاشان قلم‌فرسایی کردند شاخص‌های جهان اسلام هستند .
حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در ادامه با بیان اینکه ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان در زمینی به مساحت هزار مترمربع و زیربنای 2100 مترمربع در چهار طبقه ساخته می‌شود، گفت: امیدواریم با کمک مسئولان بتوانیم ساختمانی در شأن حوزه‌های علمیه منطقه کاشان احداث کنیم.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین رفیعی، جانشین معاون مسکن مرکز خدمات به معرفی مرکز خدمات و فعالیت‌های آن پرداخت.
در پایان کلنگ احداث ساختمان اداری و فرهنگی مرکز خدمات منطقه کاشان به دست آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حضور مسئولان و مدیران شهری و ستادی زده شد.

ارسال نظرات