۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۶۳۵۹۸
حجت الاسلام مهدوی:

مدارس صدرا با هدف تقویت بنیه دینی دانش آموزان فعالیت می کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت بینه دینی و اعتقادی نسل امروز برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش این آسیب ها گفت: مدارس صدرا با هدف تقویت بنیه دینی دانش آموزان فعالیت می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تعامل و همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات در تربیت دانش آموزان نقش افرین است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان در مدارس آموزش و پرورش افزود: حضور مبلغان برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل امروز و بصیرت بخشی به این قشر برای مقابله با آسیب های اجتماعی مؤثر است.

حجت الاسلام مهدوی با قدردانی از همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش در برگزاری گفتمان های دانش آموزی و فعالیت ائمه جماعات در مدارس خاطرنشان کرد: از نمونه همکاری تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان فعالیت دبیرستان های معارف اسلامی صدرا است.

تربیت نیروی تراز جمهوری اسلامی هدف تعامل تبلیغات و آموزش و پرورش است

وی یادآور شد: هم اکنون در  پنج شهرستان استان لرستان این مدارس با هدف تقویت بنیه دینی دانش آموزان و پرورش نیروی تراز جمهوری اسلامی فعال هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش موجب مصون سازی نسل امروز در برابر هجمه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در مدارس با بیان مطالب روز، اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی و با محوریت موضوعات مختلف در راستای آگاه بخشی به دانش آموزان فعالیت می کنند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات