۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۵۶۳۷۲۱
رییس مجمع نمایندگان هشدار داد؛

خطر سکولارها در فضای حوزه

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بیان کرد: نتیجه کار افرادی که معتقد به دین منهای سیاست هستند، چیزی جز آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیست.
مجمع نمایندگان/ حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب در گردهمایی طلاب و فضلای استان یزد که در سالن همایش دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: تحقق انقلاب اسلامی در ایران لطف بزرگی به جامعه اسلامی است، اما از سوی دیگر مسئولان کشور بایستی نسبت به سطح زندگی خود دقت داشته و مستمندان را در نظر بگیرند.

شهید صدوقی، افتخار ملت ایران

رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) بیان کرد: وقتی نام استان یزد بر زبان جاری می‌شود، در حقیقت نام شهید صدوقی و شیخ عبدالکریم حائری مؤسس برده می‌شود که افرادی ساده زیست و مؤمن بودند.

وی شهید صدوقی(ره) را سبب افتخار نظام اسلامی و مردم ایران دانست و ابراز داشت: شهید صدوقی از یارانی بود که همه مردم ایران به وجود این شخصیت ارزنده افتخار می‌کردند که مصداق بارزی از یاران فدایی امام راحل بودند و انقلاب اسلامی به یاری امثال شهید صدوقی به پیروزی رسید.

ضرورت انقلابی ماندن استان یزد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با تأکید بر انقلابی بودن استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد بزرگانی همچون شهید صدوقی، آیت الله مصباح، آیت الله اعرافی و... دارد، به همین جهت این استان مانند سابق که الگوی نظام، انقلاب و جامعه بوده است، بایستی انقلابی بماند و در تاریخ به درخشش خود ادامه دهد.

وی با بیان این‌که استان یزد مانند حوزه علمیه قم باید انقلابی باقی بماند، تأکید کرد: نباید اجازه داد که صدای سکولار از دهان کسی بیرون آید، چراکه این استان پیشتاز در انقلابی‌گری بوده و شنیده شدن صدای سکولار برای کشور، استان و جامعه خسارت‌زا بوده و دود آن به چشم مردم و جامعه می‌رود.

نتایج عقاید سکولاری، آسیب‌های اقتصادی و فرهنگی

رییس مجمع نمایندگان طلاب در پایان نسبت به نتایج عقاید سکولاری هشدار داد و گفت: نتیجه کار افرادی که معتقد به دین منهای سیاست هستند، چیزی جز آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیست./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات