۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۶۴۱۶۵
در آستانه ماه مبارک رمضان؛

اجلاس مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اجلاس مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران این استان، به میزبانی سالن اجتماعات مرکز دانش آموختگان شهرکرد برگزار شد.
اجلاس مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اجلاس مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران این استان، به میزبانی سالن اجتماعات مرکز دانش آموختگان شهرکرد برگزار شد.

این اجلاسیه با هدف تشریح مهمترین اولویت های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان در سال جدید، ساماندهی امور فرهنگی و تبلیغی مدارس در آستانه ماه مبارک رمضان و معرفی برترین معاونت های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان در سال گذشته برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه، نشست مشترک با مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای بررسی زمینه های همکاری هر چه بیشتر، نشست کمیته های تخصصی مدیران و معاونان، معرفی برترین معاونت های فرهنگی تبلیغی استان در سال گذشته، برگزاری نشست جمع بندی و بیان دیدگاه های معاونان مدیریت استان از مهمترین برنامه های این اجلاسیه یک روزه خواهد بود.

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه این اجلاسیه ها به صورت فصلی و با محوریت یکی از معاونتها در سال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف ما ساماندهی امور مدارس و برنامه ریزی برای آینده است.

اسکندری با بیان اینکه ساماندهی امور دانش آموختگان و پیگیری برنامه های آنها یکی از مهمترین رسالت های معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان است، تصریح کرد: تا کنون 577 دانش آموخته خواهر در مدارس علمیه استان ساماندهی شده اند و پرونده های آنها فعال است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه های مختلف در این معاونت برای سال جاری بیان کرد: مهمترین اولویت معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان تشکیل کارگروه تبلیغی و برنامه ریزی، شبهه زدایی و پرسش و پاسخ و تبلیغ چهره به چهره است که باید در دستور کار معاونان مدارس قرار گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در پایان فعال نمودن قرارگاه فرهنگی را یکی دیگر از رسالت های مهم این معاونت در سال جاری برشمرد و افزود: اگر می خواهیم به رشد و پویایی همه جانبه برسیم و امور فرهنگی مدارس علمیه سامان داده شود باید وارد میدان عمل شویم و با برنامه ریزی پیش رویم./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات