۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۶۴۳۸۲
الوفاء الاسلامی بحرین:

رژیم آل‌خلیفه در دشمنی با امت اسلامی گوی سبقت را از دشمنان خارجی ربوده است

جریان الوفاء الاسلامی بحرین در بیانیه‌ای تصریح کرد که آل‌خلیفه در دشمنی با امت اسلامی از دشمنان خارجی نیز سبقت گرفته است.
دونالد ترامپ و حمد آل خلیفه

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با انتقاد از سخنان خالد بن احمد آل‌خلیفه وزیر امور خارجه بحرین پیرامون مسائل عربی ـ اسلامی وی را مزدور رژیم صهیونیستی و رویکرد خلیفه بن سلمان را بداخلاقی سیاسی توصیف کرد.

خالد بن احمد در سخنانی قضیه فلسطین را مساله‌ای حاشیه‌ای در نظر گرفت که ارزش اختلاف با آمریکا و یا مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل را ندارد.

الوفاء الاسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم آل‌خلیفه به صورت رسمی و از طریق رسانه‌ها بار دیگر بی‌توجهی و بی‌تفاوتی کامل خود به مسائل جهان اسلام و مشکلات امت اسلامی ابراز کرد. وزیر خارجه بحرین اسرائیل را به عنوان یک حکومت مشروع پذیرفته و در تجاوزگری اخیر اسرائیل به سوریه نیز از این رژیم جعلی حمایت کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطر نشان شده است: افزایش سطح فساد سیاسی و مزدوری برای رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز سخنان و موضع‌ گیری‌های مسؤولان رژیم آل‌خلیفه تمام مرزهای محافظه کاری را در نوردیده و در دشمنی با امت اسلامی و عربی حتی از تمام کشورهای منطقه‌ای همپیمان با اسرائیل پیشی گرفته است.

جریان الوفاء الاسلامی بحرین در پایان تصریح کرد: رویکردها و سیاست‌های رژیم آل‌خلیفه در تعامل با رژیم صهیونیستی نشان از عمق بحران و شکاف میان حاکمیت و مردم، بی‌توجهی حاکمیت به مردم، فرهنگ و دغدغه‌های ملت و نیز مشروعیت انقلاب مردمی است./981/ب902/ف

ارسال نظرات