۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۶۴۵۰۲
حجت الاسلام قنبری خبر داد؛

برگزاری نهمین دوره تابستانی علمی ‌آموزشی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران از برگزاری نهمین دوره تابستانی علمی آموزشی همزمان با تعطیلات تابستان در این مدرسه علمیه خبر داد.
دوره تابستانی مدرسه فیضیه مازندران

حجت الاسلام هادی قنبری، مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری نهمین دوره تابستانی علمی آموزشی همزمان با تعطیلات تابستان در این مدرسه علمیه خبر داد.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از طلاب سراسر کشور برای شرکت در این دوره علمی آموزشی افزود: طلاب علاقه مند از نوزدهم تا بیست و هشتم خرداد ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به صورت حضور اقدام کنند.

حجت الاسلام قنبری با بیان این که شرکت در این دوره علمی آموزشی به صورت دو دوره ارتقایی و ناقصی است، خاطرنشان کرد: در حال تحصیل بودن طلبه در سال تحصیلی جاری، رعایت انتخاب حداقل 310 ساعت درس در نمیسال اول و دوم، کسب معدل 14 در دروس اصلی انتخابی نیمسال اول و دوم و قبولی در سایر دروس، تعهد حضور مستمر در برنامه و کلاس های درس و موافقت مدیر مدرسه و تأییدیه اخلاقی از جمله شرایط دوره ارتقایی است.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران در ادامه سخنان خود شرایط دوره ناقصی اشاره کرد و گفت: فعال و در حال تحصیل بودن و تعهد حضور مستمر دربرنامه و کلاس های درس از مهم ترین شرایط این دوره است.

وی با بیان این که این دوره علمی آموزشی 29 خرداد ماه در مدرس علمیه فیضیه مازندران آغاز خواهد شد، افزود: کل طول این دوره 44 روز خواهد بود و تنها یک روز به عنوان تعطیلات برای کل دوره در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در دو ترم برگزار خواهد شد، گفت: شروع کلاس های محدوده ترم اول از بیست و نهم خرداد تا هفدهم تیر خواهد بود که امتحانات محدوده این ترم نیز نوزدهم تیر ماه برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران، شروع کلاس های محدوده ترم دوم را بیستم تیرماه اعلام کرد و افزود: کلاس های ترم دوم این دوره علمی آموزشی نهم مرداد ماه به پایان خواهد رسید و امتحانات این دوره نیز دهم مرداد ماه برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که این دوره علمی آموزشی در قالب کلاس های آموزشی، برنامه های تهذیبی، پژوهشی و همچنین برنامه هاب فوق العاده برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی، دروس اخلاق هفتگی، کارگاه مشاوره ازدواج، آزمون مسابقه کتابخوانی، مشاوره فردی و مسابقات ورزشی از جمله مهم ترین برنامه های معاونت تهذیب در این اردوی علمی آموزشی خواهد بود.

حجت الاسلام قنبری همچنین برگزاری کارگاه های پایان نامه نویسی، آشنایی با نرم افزارهای کامپیوتری، کارگاه آموزشی روش تحقیق، کارگاه آموزشی شرح نویسی بر روایات، کلاس آموزش خط تحریری و نشست علمی را از جمله مهم ترین برنامه های معاونت پژوهش در این اردوی علمی آموزشی عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود برگزاری امتحان شفاهی پایه های سوم، ششم و هشتم، برگزاری دوره فشرده ادبیات عرب و تجزیه و ترکیب، برگزاری دوره آموزشی فن خطابه، برگزاری دوره تخصصی آموزش صوت و لحن، برگزاری کلاس روش تحقیق با صدور گواهی و برگزاری کلاس آموزش کمک های اولیه را از جمله مهم ترین برنامه های فوق العاده این دوره علمی آموزشی برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که این مدرسه علمیه در برگزاری این دوره علمی آموزشی دارای آیین نامه داخلی است، خاطرنشان کرد: طلابی که می خواهند در این دوره شرکت کنند باید به این آیین نامه که شامل اخلاقی و آموزشی انضباطی است پایبند باشند.

حجت الاسلام قنبری در پایان افزود: طلاب علاقه مند برای شرکت در این دوره علمی آموزشی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام با شماره ۰۱۱- ۳۲۰۷۲۵۳۰ و ۰۹۱۱۲۱۲۰۲۷۴ تماس بگیرند./۱۳۱۳/ت303/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
سلام خواهشا این حرف مرا بخوانید آقایان فضلای حوزه خواهشا در دوران کرونا نیز دوره مجازی بگذارید تا جلوی پیشرفت طلاب گرفته نشود خود من نواقصی داشتم ولی کرونا آمد و اجرا نشد مدیران حوزه رده های بالای حوزوی خواهشا اجرا فرمایید
0
0