۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۷۱۲
با حضور ‌آیت الله موسوی جزایری؛

عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری ویس برگزار شد

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) ویس از عمامه گذاری ۳ طلبه مدرسه به دستان آیت الله موسوی جزایری خبر داد.
عمامه گذاری طلاب در بیوت مراجع تقلید در روز نیمه شعبان

حجت الاسلام حسن پوریان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم عمامه گذاری 3 طلبه مدرسه در هفته گذشته اظهارداشت: در این مراسم آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه های علمیه خوزستان و حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان به همراه مقامات محلی حضور پیدا کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) ویس با بیان اینکه در سال تحصیلی 96 ـ 97 تنها این تعداد معمم شدند، افزود: 21 طلبه در چهار پایه تحصیلی سوم، پنجم، ششم و هفتم مشغول فراگیری علوم دینی هستند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تعدادی از مقالات طلاب مدرسه به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال و ثبت شده اند ضمن اینکه در سال تحصیلی جدید با توجه به عدم وجود پایه تحصیلی اول پذیرش طلبه صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام پوریان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان طلبه های معمم مدرسه با حضور در مساجد و شهرها و روستاهای خواسته شده فعالیت های تبلیغی را پی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید، عید غدیر را برای عمامه گذاری 3 تا 5 طلبه در نظر گرفته ایم، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بهره مندی و انس با قرآن است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) ویس تربیت طلبه انقلابی را از اهداف مدرسه امام حسن عسکری (ع) برشمرد و ابراز داشت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن طلبه ها سبب پوشش و تبیین بیشتر اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات