۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۹۱۲
رییس کمیسیون اصل ۹۰:

خروج آمریکا از برجام هیچ خللی در پیشرفت کشور وارد نمی کند

محمدی با بیان اینکه هدف آمریکا از اقدام اخیر تشدید تحریم‌ها علیه ایران است، گفت: ثمره این خروج اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسؤولان است که این خود پاسخی دندان شکن به زیاده خواهی‌های دشمن به شمار می‌رود.
محمدی

داوود محمدی رییس کمیسیون اصل 90، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: ثمره این خروج اتحاد و انسجام بیشتر مردم و مسؤولان است.

وی افزود: هدف آمریکا از این اقدام تشدید تحریم‌ها علیه ایران است در حالی که این مساله باعث می‌شود مردم و مسؤولان فارغ از هر گونه اختلاف سلیقه سیاسی بایکدیگر متحد و منسجم‌تر ‌شوند.

رییس کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمن همواره علیه انقلاب اسلامی وجود داشته و خواهد داشت، ابراز کرد: مردم ایران در این کوره حوادث مانند فولاد آب دیده شده است بر همین اساس از خروج آمریکا هیچ ترس و واهمه‌ به دل راه نمی‌دهند.

محمدی با تاکید بر اینکه ایران از بسیاری قبل خود را برای سناریو‌های مختلف آماده کرده بود، اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام به سبب بدعهد بودن او قابل پیش بینی بود و این ذهنیت قبل از تصویب برجام نیز وجود داشت از این رو رهبر معظم انقلاب بارها به این مهم که به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد تاکید داشتند، خروج آمریکا از برجام مانعی برای پیشرفت و تعالی کشور به شمار نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی فهیم و با فرهنگ هستند، گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها با توجه به شرایط پیش‌رو تصمیمات عقلی و منطقی خوبی اتخاذ کرده‌ است و از این پس نیز چنین خواهد بود.

محمدی در پایان ادامه داد: پاسخ ملت ایران به زیاده خواهی آمریکا در طول این چهل سال دندان شکن بوده است بنابراین به هر میزان عداوت دشمنان با ما بیشتر شود اتحاد و ایستادگی ما در برابرشان افزایش خواهد یافت و متناسب با حرکت دشمن، مردم و مسؤولان نیز اقدام متناسب انجام خواهند داد./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات