۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۶۵۰۵۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام مطرح کرد؛

سرمایه گذاری سنگین دشمن بر تشیع انگلیسی برای منزوی کردن شیعه ناب

امام جمعه شهرکرد با بیان این که دشمنان برای ضربه زدن به شیعه سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اند، گفت: دشمنان از نظر پول و تجهیزات واز شیعه انگلیسی حمایت می کنند تا شیعه ناب منزوی شود.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به شیعه با راه اندازی فرقه ها و گروه هایی مانند شیعه انگلیسی گفت: راه اندازی و فعالیت های این فرقه از برنامه هایی است که دشمنان علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده اند.

وی افزود: دشمنان از راه های گوناگونی برنامه ریزی و ورود می کنند تا به نظام اسلامی نفوذ کرده و آسیب های جدی به آن وارد کنند، یکی از زوایایی که دشمن بسیار به آن دل بسته و امیدوار است و پول ها و امکانات فراوان به کار برده اند ایجاد تشیع انگلیسی است.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که چندین شبکه ماهواره ای در اختیار فرقه شیعه انگلیسی قرار دارد، اظهار داشت: این شبکه ها هزینه های بسیاری دارد اما دشمنان این شبکه ها را در اختیار فرقه ها و گروه های خاصی می گذارند تا تجهیز شوند و با نام شیعه علیه شیعه و اسلام ناب کار کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با راه اندازی شیعه انگلیسی می خواهند شیعیان را انسان های خشن، عبوس و بی منطق نشان دهند تا شیعه ناب و جهادگر را منزوی کنند، شیعه انگلیسی بدترین ضربه را به پیکر شیعه وارد می کند و دشمنان قسم خورده شیعه و اسلام مانند آمریکا و انگلیس همین را می خواهند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دشمنان برای ضربه زدن به شیعه سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اند، ابراز داشت: دشمنان از نظر پول و تجهیزات و مسائل دیکر از شیعه انگلیسی حمایت می کنند، از همین رو می بینیم وقتی چند نفر از این گروه به سفارت ایران در لندن تعرض می کنند، پلیس انگلیس مقابله نمی کند.

وی عنوان کرد: متأسفانه شیعه انگلیسی از مماشاتی که در کشور با آن ها شده سوء استفاده کرده اند، کسانی که به عنوان بزرگان این فرقه مطرح هستند هر روز علیه نظام اسلامی، ارزش ها و ولایت فقیه هر چه می خواهند می گویند و وقتی برخوردی نشده جری تر شده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مماشات حد و اندازه ای دارد و در برابر فعالیت های ضد اسلامی این گروه باید برخورد مناسب و عقلانی صورت گیرد تا این گروه و حامیان آن بدانند که نظام اسلامی مقتدر است.

وی اضافه کرد: شیعه ناب امروز در دنیا جا باز کرده و حرف برای گفتن دارد و دل ها را متوجه خود کرده است، از این رو نباید اجازه داد که عده ای، شیعه ناب را بد معرفی کرده و آن را منزوی کنند./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات