۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۶۵۹۹۰
استاندار همدان:

عمل به رهنمودهای رهبری سبب سربلندی کشور می شود

نیکبخت گفت: رهبری به خوبی چهره واقعی استکبار را برای همگان معرفی و به زیبایی راه و روش مقابله با این بدعهدی ها را ترسیم کردند.
دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان استان همدان با حضرت‌ آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مهندس محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان شب گذشته در دیدار مسؤولان استان با آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان شب گذشته مقام معظم رهبری گفت: هدایتگری های رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ روشنی برای تمام مسؤولان نظام بوده و خواهد بود.

وی افزود: حضرت آقا منشور راهبردی بسیار تاثیر گذاری را در سطح جامعه بیان کردند که اگر بتوانیم این رهنمودها را رعایت کنیم مثل همیشه سر بلند و سر افراز خواهیم بود.

استاندار همدان به علل دشمنی های آمریکا پرداخت و گفت: رهبری به خوبی چهره واقعی استکبار را برای همگان معرفی کردند و به زیبایی راه و روش مقابله با این بدعهدی ها را ترسیم کردند.

وی در گزارش خود به موفقیت استانداری همدان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: بنده با سربلندی اعلام می کنم که در پیشبرد اهداف و شاخص های اجرایی جزء استان های اول کشور هستیم.

نیکبخت بیان کرد: با وجود این موفقیت ها و کارهای بسیاری که انجام شده است اما می دانیم که این کافی نیست و ما نیازمند کارهای بیشتری هستیم.

استاندار همدان گفت: در روند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشورنه تنها مسؤولان اجرایی بلکه همه مردم و همه قوا یاید با تمام توان وارد کار شوند و مشکل اشتغال که از اصلی ترین مشکلات کشور است را برطرف کنیم.

وی بازار همدان را بازار متدینین دانست و افزود: متاسفانه عده ای معدود به دنبال آلوده کردن فضای بازار همدان هستند و این وظیفه ما است که نظارتمان را در این زمنیه بیشتر کنیم.

نیکبخت ادامه داد: در همین راستا قرار بر این شد که به صورت دوره های زمانی منظم بازرسی هایی به صورت دقیق انجام شود تا مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

وی سال 97 را سال معرفی همدان به دنیا عنوان کرد و گفت: با حفظ تمام خطوط قرمز به دنبال آن هستیم تا مردم جهان را با چهره زیبای ایران آشنا کنیم./979/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات