۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۶۶۰۱۱

برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم در مصلای قدس

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: جشن روزه اولی‌های استان طی روزهای نهم و پانزدهم ماه رمضان در مصلی قدس شهر قم برگزار خواهد شد.
رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم اظهار کرد: این جشن به همت دستگاه‌ ها و سازمان های مختلف در روزهای چهارم خردادماه مصادف با 9 رمضان برای دختران و در روز دهم خردادماه مصادف با 15 رمضان برای پسران در مصلای بزرگ قدس شهر قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای جشن روزه اولی‌های استان قم، کودکانی از مدارس و مراکز مختلف استان دعوت و ثبت نام شده اند که در برنامه جشن بزرگ روزه اولی های استان قم شرکت خواهند کرد.

وی افزود  ساعت برگزاری این جشن از 18:30 تا اذان مغرب و عشاء خواهد بود.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: از جمله برنامه‌های جشن روزه اولی‌های استان، سرود، مسابقه، برگزاری کارگاه آموزشی برای مادران و اجرای برنامه های شاد مذهبی توسط هنرمندان است که متناسب با شأن ایام ماه مبارک رمضان و جشن و سرور است.

ولدان، ایجاد خاطره خوش برای روزه اولی‌ها و آموزش جهت گذر به این مرحله مهم از زندگی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که کودکان زیباترین تصویر را از نخستین روزه خود داشته باشند و با مسوولیت های جدید خود در ادامه زندگی آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که گرفتن جشن برای روزه اولی‌ها در میان خانواده‌ها همچون جشن تولد و جشن تکلیف در سراسر کشور رواج پیدا کند./۹۲۴/د۱۰۳/ج

 

ارسال نظرات