۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۶۶۰۴۴
آیت الله طبرسی:

تحقق شعار سال راه رهایی از معضلات اقتصادی است

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه در زمینه اقتصادی باید به نیروهای داخلی اعتماد کنیم، گفت: برای رهایی از معضلات اقتصادی تمام آحاد مردم باید پیگیر تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی باشند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری، گفت: شدت گرفتن تحریم های اقتصادی از سوی آمریکا و اروپا علیه مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی ندارد و این مردم هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و هم پیمانانش قرار نمی گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه خدا محوری از ویژگی های مردم ایران اسلامی است، بیان کرد: مردم با وجود تحمل مشکلات معیشتی همواره گوش به فرمان رهبری و حامی اصلی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به نوسانات ارز و آشفتگی های بازار گفت: باید روی پای خود بیاستیم و از ظرفیت های داخلی و جوانان متخصص در زمینه های مختلف بهره ببریم تا در مقابل دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با مردم صادقانه رفتار کنند، خاطر نشان کرد:‌ نباید به مردم دروغ بگوییم و تا پست و مقامی گرفتیم به مردم شعار و وعده پوچ بدهیم، بلکه باید همواره خدمتگزار مردم باشیم.

نماینده مردم مازندارن در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خروج بی دلیل آمریکا از برجام افزود: بدعهدی روش همیشگی آمریکا بوده و مردم جهان به کرات در طول تاریخ شاهد آن بوده اند، ولی با این وجود برخی از افراد ساده لوحانه به آمریکا عقیده دارند و منتظر اقدامات او هستند.

آیت الله طبرسی گفت: کشورهای اروپایی نیز در بحث برجام باید نسبت به شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب مقرر فرمودند، متعهد باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بیاستیم و از ظرفیت داخلی خود استفاده کنیم، افزود: برای رهایی از معضلات اقتصادی تمام آحاد مردم باید پیگیر تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی باشند.

آیت الله طبرسی یاد آور شد: دشمن جنگ اقتصادی با کشور ایران دارد و جبهه دشمن اقتصاد است و ما باید اقتصاد خود را درون‌زا کنیم و زیر چتر حمایت رهبری بدون چشم داشت از بیگانگان فعالیت کنیم.

خطیب جمعه ساری در پایان با یادآوری تاریخ اظهار کرد: در جنگ ویتنام هواپیماهای ایران را در اختیار آنان قرار دادند و سوخت آمریکا را تامین کردند و سربازان زیادی تلف شدند و به هر ساز آمریکا رقصیدند و سرانجام مانند تفاله بی‌خاصیت از کشور بیرون انداختند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات