۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۶۱۵۸

کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» تجدید چاپ شد

کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» اثر سازمان چاپ و نشر دارالحدیث به چاپ سوم رسید.
کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم»

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «از رمضان بیشتر بدانیم» برای سومین بار کرده است. مولف این اثر حسین پورشریف، مدیر تولید آن، مصطفی پورنجاتی و طراح جلد و صفحه آرای این کتاب، حسن فرزانگان است.

این کتاب به ۴۰ پرسش درباره روزه و رمضان پاسخ می‌دهد، گفتنی است پاسخ‌ها بر اساس کتاب «ماه خدا (پژوهشی جامع در باره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حدیث نوشته آیت‌الله محمّد محمّدی ری شهری) تدوین شده است.

در این کتاب به حدود هشتاد آیه قرآن نهصد حدیث استناد شده است.

«از رمضان بیشتر بدانیم» به صورت عربی و فارسی در دو جلد تدوین شده که در سمت راست صفحه، متن عربی آیات و احادیث و در سمت چپ صفحه نیز ترجمه فارسی آنها قرار گرفته است.

این کتاب ۶ فصل دارد که به ترتیب عبارت است از: «فضایل ماه خدا»، «آمادگی برای میهمانی خدا»، «آداب میهمانی خدا»، «آداب شب قدر»، «آداب بیرون آمدن از میهمانی خدا» و «آداب عید فطر». این کتاب برای نخستین بار در تابستان ۱۳۹۴ در انتشارات موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث منتشر شده و نکته قبال توجه آن، استقبال مخاطبان در رسیدن به چاپ دوم پس از یک هفته است. این کتاب در ۹۶ صفحه با قطع رقعی است و نوبت دوم آن در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه با قمیت ۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی انتشارات دارالحدیث با منشورات دارالحدیث آشنا شوند و در صورت تمایل، امکان خرید اینترنتی از طریق پایگاه‌های انتشارات فراهم شده است/۹۹۸/د ۱۰۳/ش

 

ارسال نظرات