۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۶۶۱۷۵
امام جمعه بجنورد:

نتایج انتخابات لبنان و عراق ثمره صدور انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اگر لبنان و عراق در انتخابات به سمت آمریکاستیزی رفته است، این‌ها همه نشانه و نتیجه صدور انقلاب است و عصبانیت استکبار هم به دلیل صدور انقلاب به بسیاری از کشورها است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از بسیجیان، با اشاره به اینکه کلمه بسیج برای ما بسیار مقدس است زیرا بسیج در هر میدانی که وارد شده برکات فراوانی داشته است، اظهار کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها عزت و ارزش و برکت و اقتدار به همراه آورده است.

وی با بیان اینکه بسیج علمی و جهادی درزمینهٔ هسته‌ای اقتدار ایران را به دنبال ثابت کرد، افزود: بسیج دانشگاهی جوانان خوبی را به کشور هدیه کرد که درزمینهٔ مای فنی و علمی افتخارآفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی در همه عرصه‌ها مایه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است، تصریح کرد: بسیجیان باید برای بصیرت افزایی تلاش کنند؛ زیرا اگر آگاهی‌ها تبدیل به بصیرت شده و عمق یابد اهرمی برای حرکت جامعه به سمت اقتدار و عزت بیشتر می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: در جهانی که با تمدن مادی خود همه‌جا را به لجن و فساد کشانده، بسیجیان باید تلاش کنند این حجاب‌ها کنار زده شده، تمدن اسلامی و معنوی عرض اندام کرده و جای خود را در دنیا محکم کند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه 40 سال از انقلاب ما گذشته و آرمان‌های انقلاب ما به مناطق مختلفی صادر شده است؛ اما هنوز در اوایل راه هستیم

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: این انقلاب باید صادر شده و دایره صدور آن هم محدود نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: اگر لبنان و عراق در انتخابات به سمت آمریکاستیزی رفته است این‌ها همه نشانه و نتیجه صدور انقلاب است و عصبانیت استکبار هم به دلیل صدور انقلاب در بسیاری از کشورها است.

وی افزود: آنچه دشمنان در تقابل با نظام و انقلاب اسلامی پی می‌گیرند ایران هراسی نیست بلکه اسلام هراسی است؛ زیرا دشمنان از هیبت اسلام می‌هراسند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات