۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۶۳۸۱
آیت الله طبرسی:

مسؤولان گوش به فرمان رهبری باشند/ امیدی به وعده اروپایی ها نیست

آیت الله طبرسی بر ضرورت توجه جدی مسؤولان کشور به سخنان و مطالبات رهبری در موضوع برجام تاکید کرد و گفت: مسؤولان مراقب باشند چون امیدی به وعده های اروپایی ها نیز وجود ندارد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه مرکز استان با مهم ارزیابی کردن جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی گفت: تریبون نماز جمعه  بهترین پایگاه خنثی کننده توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که جبهه کفر و استکبار سال ها برای تضعیف و ضربه زون به انقلاب اسلامی تلاش کردند، افزود: اما همه تلاش هار مضبوحانه آنها در سایه وحدت و همبستگی ملت ایران خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، از نماز جمعه به عنوان یکی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز نماز عبادی سیاسی جمعه به پایگاه روشنگری و آگاهی بخشی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان از پایگاه های عبادی سیاسی نماز جمعه هراس داشته و دارند، افزود: ائمه جمعه با رصد توطئه ها و برنامه دشمنان نسبت به دفع آن توطئه ها علیه انقلاب اسلامی در هر جمعه اقدام می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تضعیف جایگاه نماز جمعه هستند، خاطرنشان کرد: تخریب چهره ائمه جمعه و همچنین نماز جمعه از جمله اهداف و توطئه های دشمنان علیه این پایگاه مهم چهل ساله انقلاب است.

امام جمعه ساری با بیان این که تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم به ویژه نسل جوان در نماز جمعه شکست خورده است، بیان داشت: امروز شاهد حضور اقشار مختلف و با هر سلیقه سیاسی در صفوف نماز عبادی سیاسی جمعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پایگاه نماز جمعه سد محکمی در برابر بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان در طول چهار دهه اخیر برای تضعیف چهره سیاسی عبادی نماز جمعه تلاش های بسیاری انجام دادند اما همواره شکست خوردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی، انقلابی برخاسته از متن مردم و در راستای احیای ارزش های الهی و کرامت انسانی بوده است، تصریح کرد: امروز در سایه این انقلاب الهی ملت ایران دارای یک عزت و عظمت خاصی هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ملت ایران در چهار دهه اخیر مشکلات و بحران های بسیاری را پشت سرگذاشته اند، افزود: وحدت و همبستگی داخلی رمز شکست توطئه های دشمنان در چهار دهه اخیر بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز انقلاب اسلامی پس از گذر از فرازونشیب های بسیاری در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، بیان داشت: هیچ قدرتی یارای مقابله با اقتدار و عظمت ملت ایران نیست چون این ملت در راه رسیدن به آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند.

وی با اشاره این جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کار وارد ماجراجویی جدیدی برای ملت ایران شده است، افزود: آمریکا در حالی خود را دوست و همراه ملت ایران معرفی می کند که اقدامات مغرضانه این کشور رابطه بسیار مستقیمی با مردم کشورمان دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان توطئه ها و دشمنی های آمریکا در چهار دهه اخیر را علیه خود فراموش نکرده اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران تمام قد در برابر سیاست های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش خواهد ایستاد و ذره ای عقب نشینی نمی کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها در موضوع برجام خباثت و دروغگویی خود را آشکارا نشان دادند، افزود: همه دنیا فهمیدند که نمی توان به تعهدات آمریکایی ها در عرصه های مختلف امیدوار بود و دل خوش کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت توجه جدی مسؤولان کشور به سخنان و مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع برجام تاکید کرد و گفت: مسؤولان مراقب باشند چون امیدی به وعده های این سه کشور اروپایی نیز وجود ندارد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات