۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۶۶۵۴۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برخی به دنبال تطهیر چهره رژیم فاسد پهلوی و تاریخ هستند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متاسفانه برخی ها در داخل و خارج به دنبال تطهیر چهره رژیم فاسد پهلوی و تحریف تاریخ هستند، گفت: این عده پیروزی ها و موفقیت های چهار دهه اخیر را کوچک و نقاط ضعف را بزرگ جلوه می دهند.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به دیدار روز گذشته دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، تحقق مطلبات ایشان را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی دانست.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در این دیدار به ظرفیت ها و امکانات کشور اشاره کردند، افزود: همان طور که ایشان فرمودند برای حرکت به سمت آرمان های انقلاب باید با قدرت و شتاب بیشتری حرکت کنیم.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که تحقق پیشرفت و توسعه کشور نیازمند کار و تلاش بیشتری است، خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسؤولان در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری اهتمام بیشتری داشته باشند به طور حتم شاهد ایرانی قدرتمند و توسعه یافته خواهیم بود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از عدالت، پیشرفت های مادی و تمدنی، رشد اخلاق و معنویت به عنوان آرمان های انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تحقق این آرمان ها نیازمند یک حرکت بلند مدت و مبتنی بر آگاهی و هوشیاری است.

امام جمعه نوشهر  با تاکید بر این که وجود آرمان های انقلابی در کشورمان را وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان عنوان کرد و گفت: شاخصه انقلاب اسلامی همین آرمان ها است که باید در تحقق آن تلاش شود‌.

حجت الاسلام مشایخ به پیشرفت های مناسب انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر اشاره کرد و افزود: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد اما نظام اسلامی در چهل سال اخیر موفقیت های بسیاری را در تحقق آرمان های انقلاب بدست آورده است.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر با بیان این که کسی منکر مشکلات جامعه نیست، بیان داشت: اما متاسفانه عده ای در داخل و خارج بدون نادیده گرفتن دستاوردهای ارزشمند انقلاب کمر به تخریب انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن بسته اند.

حجت الاسلام مشایخ با تاکید بر این که باید در کنار بیان نقاط ضعف و کاستی های کشور، دستاوردها و پیشرفت های گسترده کشور نیز دیده شده و تبیین شود، گفت: برجسته کردن مشکلات و نقاط ضعف کشور کار دوستداران انقلاب نیست بلکه هدف دشمنان انقلاب است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، پمپاژ یاس و ناامیدی را کار دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب از پیشرفت های چهل ساله این انقلاب  عصبانی هستند و با نادیده گرفتن آنها بر بزرگ جلوه دادن برخی کاستی ها تلاش می کنند.

امام جمعه نوشهر، عدالت را یکی از مهم ترین ویژگی های انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که البته در این خصوص ضعف هایی وجود دارد که باید برطرف شود، بیان داشت: تحقق عدالت یکی از مهم ترین شاخصه های حکومت اسلامی است که طبق فرموده مقام معظم رهبری پیشرفت های خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که پیشرفت های امروز کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ایستادگی مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متاسفانه برخی ها در داخل و خارج به دنبال تطهیر چهره رژیم فاسد پهلوی و تحریف تاریخ هستند، افزود: این عده پیروزی ها و موفقیت های چهار دهه اخیر را کوچک و نقاط ضعف را بزرگ جلوه می  دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با تزریق ناتوانی در کشور به دنبال بی اراده کردن مردم و نسل جوان در خصوص پیشرفت و توسعه کشور است، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که این عوامل موجب کند شدن حرکت انقلاب در تحقق آرمان های پیش روی نشود.

وی با تاکید بر این که نقاط ضعف و کاستی برخی مسؤولان را نباید به کل نظام نسبت داد، خاطرنشان کرد: کسانی که این گونه رفتار می کنند در مسیر اهداف دشمن قدم بر می دارند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات