۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۶۶۵۸۵

ویژه نامه کریم اهل بیت منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه کریم اهل بیت به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و محورهای آن را تبیین کرد.
مشیری ولادت امام حسن مجتبی

حجت الاسلام محمدهادی مشیری دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تهیه و تدوین ویژه نامه کریم اهل بیت برای ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) به همت کارگروه تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد که بر روی پایگاه اینترنتی اتاق تبلیغ خراسان برای عموم علاقه مندان قابل  است.

حجت الاسلام مشیری برخی از مطالب این ویژه نامه را با عنوان عوامل تربیت فرزند صالح از منظر امام حسن مجتبی‏(ع)، درسهایى از امام حسن مجتبى‏(ع)، نمونه هایی از معجزات و کرامات امام حسن(ع) و عوامل تربیت فرزند صالح از منظر امام حسن مجتبی‏(ع) معرفی کرد.

وی افزود: در بخشی دیگر از این ویژه نامه اشعار مخصوص ولادت امام حسن مجتبی(ع) را در کنار موضوعاتی همچون، مقصود از اهل‌بیت چه کسانی‌اند؟، ضرورت و عوامل تربیت در سخن امام مجتبى(ع)، چرا امام حسن‏ علیه السلام صلح کرد و امام حسین علیه السلام به جنگ پرداخت؟، کار شده است.

حجت الاسلام مشیری ادامه داد: ده ویژگی اخلاقی امام مجتبی‏(ع)، تبیین شخصیت امام حسن مجتبی(ع)، انتظارات امام حسن مجتبی(ع) از شیعیان و امام حسن(ع) و پاسدارى از ارزش‏ها نیز از دیگر موضوعات این ویژه نامه است که تهیه و تدوین شده است.

ویژه نامه رمضان

دبیر اتاق تبلیغ خراسان بیان داشت: از ابتدای ماه رمضان هم ویژه نامه مخصوص این ماه را برای علاقمندان بر روی سایت اتاق تبلیغ خراسان بارگذاری کردیم که به مرور نیز در حال بروز رسانی آن هستیم و این ویژه نامه دارای سه بخش محورهای پژوهشی و تبلیغى ماه مبارک رمضان، تقویم تبلیغی ماه مبارک رمضان و موضوعات و عناوین تهیه شده برای مبلغان است که هم اکنون قابل دسترسی و دریافت است.

وی عناوینی همچون، فضائل ماه مبارک رمضان، بیانات آیت الله شیخ جواد مروی در باب تبلیغ در رمضان، رمضان با قرآن/سی روز، سی درس / براساس تفسیر نور، سحر خیزی و شب زنده داری(تهجد) و دوستان خداوند در قرآن را از مطالب این ویژه نامه بر شمرد.

حجت الاسلام مشیری گفت: انس با قرآن و زندگی معنوی(به کوشش سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه)، تأثیر مثبت روزه ‌داری بر رشد نوجوانان، محور های سخنرانی در ماه مبارک رمضان، ماه خدا در کلام حجت خدا و گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد تدبر در قرآن از دیگر موضوعات پرداخته شده به آن در این ویژه نامه است.

وی تبسم قرآن، ماه رمضان ماه فرصتها، ۳۰ سخنرانی با الهام از ۳۰ دعای ماه رمضان، ده پیام از ماه رمضان، ماه رمضان و مسؤولیت مبلغان، جایگاه ماه خدا و برخی از احکام روزه را نیز از عناوین دیگر این ویژه نامه معرفی کرد.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: موضوعات: فرصتهای ماه مبارک رمضان، ماه رمضان ماه تولید فرصت ها، حضرت خدیجه، اولین شیعه علی(ع)، چرا دختران زودتر از پسران مکلف می‌شوند؟ در کنار محور های سخنرانی در ماه مبارک رمضان و 15 مجلس سخنرانى در ماه مبارک رمضان‏ و سی و پنج مجلس بیان احکام نیز در این ویژه ماه قرار داده شده است.

وی در پایان هدف از این فعالیت را تهیه محتوای تبلیغی متقن و یکدست برای مبلغان بیان کرد که با توجه به مسائل روز کشور و جامعه جهانی تدوین می شود و در مناسبت های آینده ملی و مذهبی نیز با مطالب جدید انجام می شود./933/ت303/ب1

ارسال نظرات