۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۶۶۶۶۵
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان:

کلاس اخلاق به صورت دوره ای در حوزه علمیه لرستان برگزار می شود

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری کلاس درس اخلاق ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این کلاس ها به صورت دوره ای و با حضور اساتید قم در مدارس علمیه لرستان در حال برگزاری است.
فصلنامه اخلاق

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت و ضرورت اخلاق و تهذیب نفس در حوزه اشاره و عنوان کرد: تهذیب نفس در حوزه از تحصیل اهمیت بیشتری دارد.

وی با تأکید بر اینکه در کنار فراگیری علوم حوزه طلاب باید به تهذیب نفس نیز توجه داشته باشند، افزود: اخلاق از عوامل مهم و مؤثر در موفقیت طلبه است.

حجت الاسلام پیرمحمدی به برگزاری کلاس های درس اخلاق اشاره کرد و اظهار داشت: این کلاس ها با هدف ارتقای اخلاق طلاب در طول سال برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: طلاب جدید الورود نیز در دوره اختبار و تثبیت در کنار دوره های آموزشی کلاس های اخلاق و تهذیبی را می گذرانند تا با اخلاق و شیوه رفتار در حوزه آشنا شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری کلاس های اخلاق ویژه طلاب به صورت دوره ای در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این کلاس ها با محوریت مسائل اخلاقی، اعتقادی و جایگاه علم اندوزی در نظام حوزه برگزار می شود.

وی به نقش تبلیغی طلاب در جامعه و رسالت خطیر این قشر در عرصه تبلیغ اشاره و عنوان کرد: اخلاق و تهذیب نفس لازمه موفقیت طلاب در انجام رسالت تبلیغی است.

حجت الاسلام پیرمحمدی اظهار داشت: علم و اخلاق دو بال برای موفقیت یک طلبه است، این دو مهم در موفقیت طلبه در انجام رسالت طبگی و تبلیغی نقش آفرین بوده و در حوزه نیز مورد توجه ویژه قرار دارد./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات