۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۹۴۴
حجت الاسلام جلیلیان:

ایستادگی در مسیر حق و مقابله با باطل ویژگی بارز امام خمینی بود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان با اشاره به اینکه ایستادگی در مسیر حق و مقابله با باطل ویژگی بارز امام خمینی بود، گفت: در زمان حال نیز رهبر معظم انقلاب پرچم ‌دار جبهه حق در برابر باطل است.
حجت الاسلام جلیلیان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در جمع کارکنان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امام خمینی(ره) در مسیر حق حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه تفکرات امام خمینی(ره) در استکبارستیزی و مقابله با استعمار ناشی از تقابل جبهه حق و باطل بوده است، افزود: امام خمینی(ره) با شجاعت در برابر دشمنان ایستادگی کرد و در مسیر حق علیه باطل با هیچ دشمنی مصالحه نکرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابوالفضل لرستان بیان داشت: احیای اسلام ناب محمدی(ص) در دوران معاصر، قیام برای رضای خدا، تشکیل جبهه سازش ‌ناپذیری با استکبار از ویژگی های بارز امام خمینی(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان حال نیز رهبر معظم انقلاب پرچم ‌دار جبهه حق در برابر باطل است، ادامه داد: امروز تفکرات سیاسی امام خمینی(ره) در جایگاه ولایت توسط رهبری در مسیر مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مسلمانان مظلوم جهان تجلی پیدا کرده است.

قدرت نظام جمهوری اسلامی نشان دهنده خروج آمریکا از برجام است

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: آمریکا تحمل پیشرفت و دستاوردهای ایران را نداشت و این خروج نشان از قدرت نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به فشار تحریم ها و تقویت اقصاد کشور اظهار داشت: راه حل رهایی از این فشارها رونق بخشی به تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات