۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۶۷۰۸۹

آشنایی خانواده‌ طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی با آموزه‌های مهدوی

خانواده‌های طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی در سلسله همایش‌های مهدی‌یاوری شرکت کرده و با آموزه‌های مهدویت آشنا می شوند.
جامعه مهدوی و منتظر

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری سلسله همایش‌های مهدی‌یاوری با حضور همسر و فرزندان طلاب استان آذربایجان شرقی در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: این جلسات با همکاری اوقاف و امور خیریه استان و مدارس علمیه خواهران و برادران اجرایی می‌شود.

وی با بیان این‌که سلسله همایش‌های مهدویت در سراسر استان و با هدف آشنایی خانواده های طلاب با آموزه های مهدوی برگزار می شود، ابراز کرد: همایش مهدی یاوری تبریز نیز با حضور بیش از 400 نفر از همسران و فرزندان طلاب استان با هدف ارتقای سطح معرفتی و دینی خانواده‌ها در در امام زاده سیدحمزه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی طی ماه‌های گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های تربیت فرزند نیز داشته است، گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات جذاب مذهبی، اهدای هدایای ارزنده و جلب مشارکت حداکثری خانواده ها در برنامه‌های تدارک دیده شده در تمامی برنامه ها مورد نظر است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری مشکلات مربوط به بیمه مکمل درمان طلاب استان آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: طی روزهای گذشته جلسه‌ای با حضور سرپرست اداره نظارت بر امور قراردادهای بیمه‌ای مرکز خدمات برگزار شد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری بیمه آسیا با مرکز خدمات، گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر استانی این بیمه برگزار شد؛ بر تسریع در پرداخت غرامت فوت و سایر خدمات این شرکت در نمایندگی‌های استان تأکید شد و نسبت به ارتقای کیفی و کمی خدمات تبادل نظر صورت گرفت./935/ت303/ب1

ارسال نظرات