۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۶۷۱۵۷
نماینده مجلس:

انقلاب اسلامی مردم را به خودباوری و اعتماد به نفس رساند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم را به خودباوری و اعتماد به نفس رساند و به کشور برکت داد، گفت: آمریکا و غربی ها از پیشرفت دنیای اسلام نگران و همواره در فناوری هسته ای حسادت داشته اند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم شب نوزدهم ماه رمضان در مجتمع ابن احسام بیرجند اظهار داشت: خداوند در قرآن از شب های قدر به بزرگی یاد کرده است.

وی با بیان اینکه شب قدر از فضیلت بالاتری نسبت به سایر شب ها برخوردار است، گفت: طبق روایات، لیله القدر شبی است که مقدر می شود؛ تقدیر انسان ها در شب های قدر قابل تغییر است و می توان با دعا و توسل چیزهای خوبی برای ما مقدر شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است و در شب های قدر مقدرات و امورات یک سال انسان ها مشخص می شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به 14 خردادماه سالروز رحلت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام راحل در فقه، اصول، فلسفه، عرفان نظری و عرفان عملی انسان بزرگی بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم کشور را به خودباوری و اعتماد به نفس رساند و به ملت ایران برکت داد، خاطرنشان کرد: آمریکا و غربی ها از پیشرفت دنیای اسلام نگران و همواره در فناوری هسته ای حسادت داشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا مانند گاو شیرده عربستان سعودی را می دوشد و سلاح هایی را به آن ها می فروشد تا مردم را قتل و عام کنند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته ایم و علت آن که دشمن کشور را در هسته ای تحریم کرده این است که نمی خواهند ملت ایران پیشرفت کند و بر روی پای خود بایستد./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات