۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۶۷۱۸۹
العمل الاسلامی لبنان:

جهاد و مقاومت حق مسلم ملت فلسطین است

جبهه العمل الاسلامی لبنان با محکومیت سکوت جامعه جهانی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاکید کرد که استفاده از گزینه جهاد و مقاومت حق قانونی ملت فلسطین است.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه‌ای از جامعه جهانی، نهادهای فعال در امور بشر دوستانه و حقوق بشر خواست تا با تمام توان از مردم فلسطین به ویژه در نوار غزه و کرانه باختری حمایت کنند.

العمل الاسلامی لبنان تاکید کرد که جهاد و مقاومت حق مسلّم ملت فلسطین است و آنان در برابر تجاوزگری‌های آشکار رژیم صهیونیستی و حمله‌های پیاپی آنان به مردم حق دفاع از خود را دارند.

این جبهه خاطر نشان کرد: دفاع ملت فلسطین از جان، مال، ناموس، سرزمین، عزت و کرامت خود، حق طبیعی آنان است و سازمان ملل متحد و شورای عالی امنیت ملی نیز این حق را به رسمیت شناخته است.

در این بیانیه تصریح شده است: با تاسف باید گفت که نهادهای حقوق بشری در برابر جنایت اسرائیل علیه ملت فلسطین که بدون سلاح و تنها با مشتان گره کرده و جانفشانی از آزادی، عزت و کرامت خود دفاع می‌کنند، سکوت اختیار کرده‌اند.

العمل الاسلامی در پایان اظهار داشت: پاسخ به تعدی‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و انجام هر عملی برای آزادی قدس شریف حق شرعی، قانونی و عرفی ملت فلسطین است و هیچ نهاد، کشور و یا سازمانی حق سلب چنین حقی را از مردم فلسطین ندارد./981/ب903/ر

ارسال نظرات