۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۶۷۱۹۹

نگاهی به فعالیت های گروه تبلیغی جهادی ثقلین

مدیر گروه تبلیغی جهادی ثقلین کاشان گفت: تبلیغ معارف دینی در پارک ها و بوستان ها، اجرای طرح سبک زندگی در کانون های مساجد کاشان، برپایی اردو و برگزاری کلاس های آموزشی از جمله فعالیت های این گروه تبلیغی به شمار می رود.
مبلغان جهادی

حجت الاسلام مجتبي خندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به معرفی گروه تبلیغی جهادی ثقلین کاشان پرداخت و اظهار داشت: این گروه در سال 95 مجوز فعالیت خود را از دفتر تبلیغات اسلامی دریافت کرد و قبل از آن در کانون ها و اتحادیه دانش آموزی و مدارس آموزش و پرورش و علمیه فعال بود که در سال های اخیر فعالیت های خوبی از سوی این گروه صورت گرفته است. این گروه دارای 31 مبلغ خواهر و برادر است.

وی گفت: این گروه در قالب طرح نشاط معنوی در پارک ها و بوستان ها ورود پیدا کرده و مباحث معرفتی و جنگ شادی را اجرا و گسترش داده است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی ثقلین کاشان تصریح کرد: کار دیگر این گروه، ورود به کانون های مساجد شهر بود که در 70 کانون فعال شهر کاشان حضور پیدا کردیم که نوجوانان در طرح سبک زندگی و رنگ خدا شرکت کردند.

وی افزود: دیگر فعالیت این گروه، دیدار با اندیشمندان و علمای شهر بوده است که از جمله آن دیدار با آیت الله نمازی، قاسمی و نمایندگان شهر در مجلس دیدار داشته و ارتباط گرفته ایم.

حجت الاسلام خندان اظهار داشت: برگزاری اردو از دیگر فعالیت های این گروه است که برای سنین مختلف دختران و پسران در فضاهای باز اردوی تفریحی معنوی به مدت یک هفته برگزار کردیم. همچنین کلاس های تفسیر، مداحی، خطاطی و نقاشی در امامزاده ها به همت این برگزار شد.

وی گفت: برگزاری دوره های تبلیغ تخصصی در مدارس علمیه خواهران و برادران از جمله دوره مهدویت و خطبه فدکیه، دوره غدیرشناسی و سبک زندگی از جمله فعالیت های آموزشی این گروه می باشد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی ثقلین کاشان تصریح کرد: دوره آشنایی اجمالی با فرق و ادیان مسحیت و یهودیت و نقد تصوف را با کمک اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزار کردیم و امسال تابستان نیز دوره اجمالی آشنایی با فضای مجازی و حجاب و عفاف را برای مربیان آموزش و پرورش برگزار خواهیم کرد./822/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات