۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۶۷۲۳۶
عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین:

شب قدر بهترین فرصت برای هجرت از سیئات به حسنات است

عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین با بیان اینکه رمضان ماه هجرت از سیئات به حسنات است، گفت: بهترین اعمال شب‌های قدر کسب معرفت و طلب مغفرت است.
حجت الاسلام و المسلمین میانجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سهراب مظفری میانجی، نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران و عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین کشور، شب گذشته در سلسله جلسات معرفتی ماه مبارک رمضان در حسینیه قمر بنی هاشم گفت: خروجی مهم ماه مبارک رمضان برای مسلمانان هجرت از سیئات به حسنات است.

وی افزود: نتیجه هجرت از سیئات به حسنات رسیدن به قرب الهی است از این رو شب‌های قدر بهترین فرصت برای رسیدن به قرب الهی به شمار می‌روند.

نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران با تاکید بر اینکه رسیدن به قرب الهی باید توام با حب امیرمومنان علی(ع) همراه باشد، ابراز کرد: دعای انسان مقرب در درگاه حضرت احدیت مستجاب است و این وعده خداوند به مومنان است از این رو ما باید شب‌های قدر را قدر بدانیم و بسیار دعا کنیم.

عضو هیأت مؤسس و شورای سیاستگذاری انجمن جانبازان کارآفرین کشور با اشاره به اینکه خداوند نسبت به بندگانش بسیار رئوف و مهربان است، اظهار داشت: لیالی قدر شب احیای قلوب با دم مسیحایی دعا و انابه است به طور قطع در این شب فضل و رحمت خداوند شامل بندگان مومن و توبه کننده می‌شود.

حجت الاسلام مظفری میانجی کسب معرفت و طلب مغفرت را مهمترین اعمال در شب‌های قدر دانست و گفت: انسان اگر نسبت به خدا معرفت کسب کند و در شب قدر با توبه و تضرع و التجا به درگاه حضرت احدیت طلب مغفرت داشته باشد به طور قطع در همین دنیا به مقام لقای اللهی خواهد رسید.

وی رمضان را دریچه‌ سیر الی الله و رسیدن به ملکوت بیان کرد و اظهار داشت: بخشش گناهان بزرگ‌ترین رویداد شب قدر است از این رو قلب ماه رمضان لیالی قدر است./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات