۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۶۷۳۱۰
نماینده مجلس:

فلسطین خط مقدم مبارزه است

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فلسطین خط مقدم مبارزه است، گفت: طبق فرمایش امام راحل، رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که درصدد است تا در خاورمیانه حکومت کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقرعبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه در مراسم عزاداری شهادت امام علی(ع) و شب قدر که در مسجد جامع خوسف برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل یک نعمت بزرگ الهی برای ملت ایران بودند و اگر ایشان وجود نداشتند معلوم نبود دشمنان چه بلاهایی بر سر کشور می‌آوردند.

وی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس جهاد فی سبیل‌الله است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیگانگان راهپیمایی روز قدس را رصد می‌کنند، افزود: راهپیمایی برای کشور امنیت‌زا است و باید با حضور پرشور و باشکوه در این راهپیمایی، دشمنان را ناامید کنیم.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه فلسطین خط مقدم مبارزه است، تصریح کرد: طبق فرمایش امام راحل، رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی است که درصدد است تا در خاورمیانه حکومت کند.

وی به مذاکرات برجام نیز اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث مذاکرات برجام فرمودند که نباید به دشمن اعتماد کنید و بنده به این مذاکرات بدبین هستم اما یکی از مسؤولان گفت بنده خوشبین هستم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور ادعا دارند که می‌فهمند اما در واقع هیچی نمی‌فهمند و با لبخند امثال جان‌کری غش می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: در برجام اشتباهاتی صورت گرفت و برخی در کشور مانند آقای روحانی مردم را ذوق‌زده کردند که مشکلات درست خواهد شد؛ این ذوق که در مردم ایجاد کردند باید حداقل صبر هم می‌دادند.

وی افزود: دشمنان وقتی ذوق مسؤولان و مردم را دیدند باری دیگر بر فشارهای اقتصادی افزودند و زورگویی کردند و حرف‌های زوری را زدند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توجه به افرادی که دلسوزانه نقد کردند و عدم نگاه اقتصادی در برجام یکی از مشکلات بوده است، گفت: متاسفانه تیم مذاکره کننده دشمنان را دست‌کم گرفتند و اسم‌های زیادی مانند دلواپس بر کسانی که نقد دلسوزانه داشتند، گذاشتند ولی اسم منتقدین هر چه بود نباید بی سواد خوانده می‌شدند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه تلگرام یک کالای خارجی است که امنیت اجتماعی را نشانه گرفته است، عنوان کرد: این کالا ابزار دشمنان است اما برخی در سال «حمایت از کالای ایرانی» آن‌قدر خود را برای تلگرام اذیت کردند که نزدیک بود دق کنند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات