۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۳۵۱

ویژه نامه شب قدر و شهادت امام علی منتشر شد

حجت الاسلام مشیری از انتشار ویژه نامه تبلیغی شب قدر و شهادت امام علی(ع) به همت کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق تبلیغ خراسان خبر داد.
مشیری شب قدر

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از تهیه و تدوین ویژه نامه ای برای شب قدر و شهادت مولای متقیان امیرمومنان علی(ع) به همت کمیته علمی پژوهشه ای  راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی خبر داد که بر روی پایگاه اطلاع رسانی اتاق تبلیغ خراسان برای عموم مبلغان و علاقه مدان قابل دسترسی است.

وی در بیان موضوعات این ویژه نامه گفت: عناوینی همچون نکاتی درباره شب قدر، نکته‌ هایی درباره احیای شب قدر، قضا و قدر از نگاه امام علی(ع)، عظمت شب قدر۱ و عظمت شب قدر۲ به همراه دوازده توصیه رهبر معظم انقلاب برای استفاده بهتر از لیالی قدر در این ویژه نامه کار شده است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان افزود: شب قدر، همراه با معصومان علیهم السلام در شب قدر، امتیازات و آداب شب قدر، برای شبهای قدر بهتر برنامه ریزی کنیم، شب قدر، فراتر از ادراک، رابطه میان فاطمه و لیله القدر، قرآن را از امروز جدی بگیریم به همراه عنوان گدای سحرت برگشته که دارای اشعار ویژه شبهای قدر است در این ویژه نامه آمده است.

حجت الاسلام مشیری گفت: اما بخش دوم ویژه نامه که پیرامون شهادت امام علی(ع) است با عناوینی همچون امام علی(ع) درنگاه دیگران، کتاب قاری مشهور مصری در مورد فضائل امیر المومنین (ع)، برخى از عوامل گمراهى‏هاى سیاسى از نگاه امیرالمؤمنین(ع)، نویسنده مسیحی لبنانی: کل فضائل بشریت در علی(ع) خلاصه شده است و بشریت از درک شخصیت علی(ع) عاجز است در این نسخه از ویژه نامه کار شده است.

وی افزود: آیین زمامدارى در سیره حکومتى امام على(ع)، هزینه‏ هاى امر به معروف و نهى از منکر از دیدگاه امیرمؤمنان(ع)، شیعه علی(ع)، امام علی(ع) از دیدگاه دانشمندان اهل سنت و رسالت نهج البلاغه در عصر تمدن طلایى! از دیگر موضوعات این ویژه نامه است.

دبیر اتاق تبلیغ خراسان گفت: نکته هایی خواندنی و جذاب از زندگی امام علی(ع)، رمزهاى موفقیت از نگاه امام على(ع) و چرا امیرمؤمنان(ع) با علم به شهادت به مسجد رفتند در کنار ده ها مطلب ارزشمند دیگر در این ویژ ه نامه جای داده شده و قابل دریافت است.

وی در پایان افزود: این روند تهیه ویژه نامه که مورد استقبال علاقه مندان و مبلغان قرار گرفته در آینده و مناسبت های پیش رو نیز ادامه خواهد داشت که در کنار مطالب بایگانی شده قبلی می توانند از آن بهره ببرند./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات