۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۶۷۳۷۴
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان:

راهپيمايي روز جهاني قدس پايه هاي رژيم غاصب اسرائيل را متزلزل می کند

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان گفت: حضور ميليوني مردم روزه دار در راهپيمايي روز جهاني قدس توانسته پايه هاي رژيم غاصب اسرائيل را متزلزل كند و وعده رهبر معظم انقلاب را مبني بر اينكه تا ۲۵ سال آينده اسرائيلي وجود نخواهد داشت را سرعت ببخشد.
حجت الاسلام شمس الدين احمدي

حجت الاسلام شمس الدين احمدي در آستانه روز جهاني قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، گفت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ستم است و چندين سال است اين روز نامگذاري شده و هرچه جلوتر مي رويم نه تنها حضور مردم ايران بلكه حضور مردم در سراسر دنيا در روز جهاني قدس باشكوه تر مي شود.

وي افزود: حضور با معنا و با مفهوم مردم در روز جهاني قدس دليلي بر اين مدعا است كه حضور ميليوني مردم روزه دار در راهپيمايي روز جهاني قدس توانسته پايه هاي رژيم غاصب اسرائيل را متزلزل كند و وعده رهبر معظم انقلاب را مبني براينكه تا 25 سال آينده اسرائيلي وجود نخواهد داشت را سرعت ببخشد.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در كاشان  با اشاره به اينكه روز قدس يادگار ارزشمند امام راحل است، گفت: روز قدس تنها  متعلق به مسلمانان ايران اسلامي نيست بلکه متعلق به تمامي آزادی خواهان جهان است تا در اين روز  برای نجات ملت مظلوم و بی دفاع فلسطين و غزه هرچه فرياد دارند بر سر آمريكا و اسرائيل بزنند.

حجت الاسلام احمدي گفت: رژيم ظالم و متجاوز صهيونيستی با اشغال قدس و قبله اول مسلمانان خانه و کاشانه مردم بی دفاع غزه را بر سرآنها خراب می کند و کودکان را به خاک و خون می کشد و با شعار اسرائيل بزرگ از نيل تا فرات قصد تجاوز به كشورهاي اسلامی را دارد.

وي از سکوت جوامع به اصطلاح حقوق بشر و مدعيان دروغين حقوق بشر انتقاد كرد و گفت: هيچكدام از اين جوامع هيچ اقدامي در برابر اين همه جنايت فجيع اسرائيل غاصب نشان نمی دهند چرا که هدف آنان نابودی اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام احمدي گفت: ما ايمان به اهداف امام راحل داريم و اهداف امام را باور داريم و به پيش بيني هاي امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب در رابطه با اسرائيل اعتماد داريم و قدس را جزء مهمترين مسائل امت اسلام مي دانيم.

وی افزود: مردم مسلمان و روزه دار كشور امسال نيز مانند سال هاي گذشته اين روز را حماسي تر و با معناتر تفسير خواهند كرد و با حضور حماسي خود در روز جهاني قدس مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و دشمنان اسلام خواهند كوبيد و وعده ما در آخرين روز جمعه ماه مبارك رمضان در راهپيمايي باشكوه روز قدس خواهد بود./1307/ت303/ب1

ارسال نظرات