۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۶۷۴۲۵
آیت‎الله مظاهری:

راهپیمایی روز قدس خاری در چشم دشمنان است

حضرت آیت‌الله مظاهری روز قدس و راهپیمایی آن را افتخاری برای مسلمانان و خار در چشم دشمن دانست و مردم را به حضور در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: روز قدس امسال‎مان باید مهم‎تر از سال‎های گذشته و متفاوت باشد.
درس اخلاق  آیت الله مظاهری در مسجد حکیم اصفهان در روز شهادت امیر المومنین (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیتالله حسین مظاهری امروز پس از نماز ظهر و عصر در مسجد حکیم اصفهان با بزرگداشت روز قدس و دعوت به شركت عموم مردم در راهپیمایی فردا، گفت: روز قدس از یادگاریهای حضرت امام خمینی(ره) است و ما از آن بسیار نتیجه گرفتیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) جملهای میفرمودند كه به آن عمل نشد وگرنه الآن ما چیزی به نام صهیونیست نداشتیم، حضرت امام خمینی(ره) میفرمودند مسلمانان جمع شوید و هر كدام یك سطل آب خرج صهیونیستها كنید كه آب آنها را به دریا میبرد، این كار را نكردیم و متأسفانه مسلمانان دیگر به ما كمك نكردند.

رییس حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اینکه این روز قدس برای ما یك افتخار است، اظهار کرد: روز قدس در واقع مقابلهای است با صهیونیستها و خار در چشم دشمن است و الحمدلله همیشه از نظر جمعیت در كشورمان ایران به ویژه اصفهان عالی بوده است و امسال چون ویژگی خاصی پیدا کرده است صهیونیست و آمریکا جنایات بسیاری مرتکب شدهاند.

وی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: روز قدس امسالمان باید مهمتر از سالهای گذشته و متفاوت باشد و امیدوارم فردا افتخاری بیافرینیم و ضربۀ محکمی به صهیونیسم و آن ممالک اسلامی طرفدار صهیونیسم وارد آید.

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به ادامه مباحث هفته گذشته درباره امام زمان(عج) بیان کرد: قرآن به ما میگوید همانطور که خداوند میتواند به دست حضرت سلیمان(ع)، بلقیس و مملکتش را فتح و مؤمن کند، میتواند به دست امام زمان(عج) جهان و مردم آن را مسلمان کند، این برای خداوند سختتر از کار قبلی نیست و برای او این کار یکسان است.

وی ادامه داد: حضرت ابراهیم(ع) تنها بود و احدی را نداشت، همه بتپرست بودند، تصمیم گرفت همه بتها را بشکند غیر از بت بزرگ، همه مردم عزا گرفتند و گفتند که حضرت ابراهیم(ع) این کار را کرده است، حضرت ابراهیم(ع) گفت از بت بزرگ بپرسید، آنها به جای تنبه خواستند حضرت ابراهیم(ع) را بسوزانند اما به اراده خداوند آتش بر ابراهیم(ع) گلستان شد و به اراده خداوند امام زمان(عج) هم به یک شبانهروز مسلط بر جهان و به شش شبانهروز مستقر در جهان میشود و حکومت اسلامی سراسر جهان را میگیرد.

حضرت آیتالله مظاهری با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) همه علم قرآن را دارند، خاطرنشان کرد: اینکه مشهور شده ایشان بسیاری افراد را میکشند و جوی خون راه میاندازند، اینها اشتباه و دروغ است، بله اگر یک نفر لجوج باشد، وی را میکشد، وگرنه به معجزه امام زمان(عج) و به رهبری ایشان و به دست شیعیان بر جهان مسلط میشوند و ما باید مهیای ظهور شویم و خود را برای مسؤولیتهای دوران ظهور آماده کنیم./914/پ203/ب1

ارسال نظرات