۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۵۷۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

ایادی استکبار جهانی از نفوذ ایران اسلامی در منطقه هراسان هستند

حجت الاسلام غلامی گفت: امروز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از نفوذ ایران اسلامی در منطقه ناراحت هستند و قدرت و نفوذ خود را در خطر می بینند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان روز قدس شهرستان هزارسنگر آمل که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: مردم ما حضور ارزشمند و گرانقدری در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین داشتند که جای قدردانی دارد.

وی تصریح کرد: روز قدس بعنوان روز قدر دیگری برای روزه داران است که فضیلت بسیاری دارد و امیدواریم نابودی صهیونیست ها و پیروزی مردم مظلوم فلسطین تقدیر شود.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: در بسیاری از سوره های قرآن کریم، اوصاف ناپسند یهودیان بیان شد که از جمله آن قساوت و توحش است و همواره در مسیر بدی ها گام برداشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که دروغ، افترا و تحریک عقاید از ویژگی های یهودیان در طول تاریخ است، گفت: یهودیان تلاش دارند تا با مکر و خدعه برای وارونه جلوه دادن امور گام بردارند.

وی تصریح کرد: هیچ زمانی نمی توانیم به یهودیان اعتماد و اطمینان کنیم و این قوم به عنوان قومی نژادپرست هستند که همواره همه چیز را برای خودشان می خواهند.

حجت الاسلام غلامی افزود: جهان اسلام را به جرثومه فسادی همچون رژیم غاصب صهیونیستی مبتلا کردند و سرزمین فلسطین به عنوان نقطه اوج امت اسلام را را با مشکلات روبرو کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) اظهارداشت: فلسطین پاره تن اسلام و روز قدس به عنوان روز اسلام است از این رو اهمیت ویژه فلسطین و روز قدس را نشان می دهد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از نفوذ ایران اسلامی در منطقه ناراحت است که قدرت و نفوذ خود را در خطر می بینند که دارد از دست آنان خارج می شود.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال قدرت مطلقه است و نمی خواهند ملتهای دیگر پیشرفتی برای خود داشته باشند و همه پیشرفت ها را برای خود می خواهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از پیشرفت کشورهای دیگر به دنبال این است تا جنگ به حالت خود باقی باشد.

وی با بیان این که رژیم صهونیستی همواره در مسیر ظلم و استکبار قدم برداشته است، گفت: این رژیم برای تحقق اهداف و برنامه های خود از زن و کودک کشی نیز دست برنمی دارد./1314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات