۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۶۷۶۲۵
امام جمعه موقت اهواز:

استکبار جهانی خواب تسلط بر کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد

امام جمعه موقت اهواز گفت: ما به عربده ‌کشان جهان اعلام می ‌کنیم، شما خواب سلطه بر سرزمین ‌های اسلامی، قدس و سرزمین ‌هایی که شیعیان مولای متقیان در آن نفس می ‌کشند را به گور خواهید برد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز در مصلای مهدیه با بیان اینکه باید در راستای حمایت از کالای ایرانی، تهیه جنس غیر ایرانی در بازار را بر خود حرام کنیم، عنوان داشت: در صورت امکان اگر در بین اجناس جنس ایرانی وجود داشت، به توصیه رهبری عمل کرده و آن را بخریم، خود، خانواده و دستگاه ‌ها و ادارات را مقید توجه به این موضوع بکنیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروزه هماهنگ با طرح ‌های اتاق جنگ صهیونیست‌ ها، کمپینی برای تحریم مستضعفان با عنوان تحریم کمیته امداد راه‌ اندازی شده است، افزود: این شیاطین مترصد سلب فرصت از نظام اسلامی هستند تا پازل تحریم ها را تقویت کنند.

خطیب نمازجمعه اهواز با بیان اینکه کمیته امداد در خوزستان طی یک سال اخیر نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی را جذب کرده است، تصریح کرد: کمیته امداد ۲۸ میلیارد تومان را در طرح اکرام صرف نگهداری ایتام کرده است؛ از این رو خواهان کمک به کمیته امداد هستیم تا ان شاء الله چشم دشمنان از این کمک ها کور شود.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی ادامه داد: سال های سال باید بگذرد تا امام راحل را بشناسیم، امام بزرگواری که امروز بزرگترین پژوهشگران انگشت تحیر به دهان می گیرند زمانی که سخنان ۵۰ سال گذشته وی را مطالعه می کنند؛ زیرا به گونه ای صحبت کرده که سخنان شان طراوت امروز را دارد با این حال دشمن در حال القای این مطلب است که امام به تاریخ پیوست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: امام، روز قدس را نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام و رسول اکرم نامید و آنرا سرآغاز پیروزی نهایی مسلمانان عنوان کرد و می گوید در چنین روزی باید بیرق جمهوری اسلامی در همه کشورها برافراشته شود، مردی که بزرگترین تحلیلگران جهانی، پیشگوئی هایش را معجزه سیاسی نامیدند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به سخنان سخنگوی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه فلسطینی ‌ها خود را از حمایت ایران جدا کنند، افزود: این سخنان مسؤول رژیم غاصب، صدای اعتراف دشمن است، ما به عربده ‌کشان جهان اعلام می ‌کنیم شما خواب سلطه بر سرزمین ‌های اسلامی، قدس و سرزمین ‌هایی که شیعیان مولای متقیان در آن نفس می ‌کشند را به گور خواهید برد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود ملت ایران را با تحریم ‌ها تسلیم می کند، تصریح کرد: دشمن بداند که این ملت حتی برای یک لحظه در تبعیت از امام و رهبری تردید به خود راه نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه اهواز در پایان سخنان خود گفت: میزان فطریه امسال بر اساس اعلام دفتر آیت ‌الله موسوی جزایری مبنی بر قوت غالب گندم فطریه هر نفر، ۵ هزار و ۴۰۰ تومان است که براین اساس فطریه برای هر نفر با احتیاط ۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات