۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۶۷۶۴۲
آیت الله مجتهد شبستری :

راهپیمایی روز قدس سبب وحدت بیشتر مسلمانان می شود

نماینده مجلس خبرگارن رهبری با اشاره به نتایج راهپیمایی روز قدس، گفت: پیام این راهپیمایی ایجاد وحدت میان مسلمانان و استکبار ستیزی است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه پیام این راهپیمایی ایجاد وحدت میان مسلمانان و استکبار ستیزی است، گفت: رژیم صهیونیستی که 70 سال است سرزمین مسلمانان را اشغال کرده است نه تنها کاری برای مسلمانان نکرده بلکه روز به روز بر جنایات خود می افزاید.

وی ادامه داد: آمریکا جنایتی جدیدی را می خواهد انجام دهد و آن انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس است این کار یک جنایت بزرگ است و البته این آرزو را به گور خواهد برد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این راهپیمایی سبب ایجاد وحدت میان مسلمانان می‌شود اظهار داشت: امیدواریم ستاره عمر رژیم صهیونیستی که رو به افول است هرچه سریعتر خاموش شود و امیدواریم نماز جماعت را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیت المقدس برپا کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که ایشان فرموند رژیم صهیونیستی در حال زوال و نابودی است و 25 سال اینده را نخواهد دید. امیدواریم این راهپیمایی ها قدمی باشد برای تحکیم وحدت میان مسلمان ها و سبب نابودی اسراییل و آمریکای جنایتکار شود./811/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات