۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۶۸۰۱۸

برگزاری بیش از ۲۰ دوره بینش مطهر در مدرسه امام خامنه ای اهواز

معاون پژوهش مدرسه علیمه امام خامنه ای اهواز گفت: دوره های فکری و نظام اندیشه اسلامی در ساختار معاونت پژوهش مدرسه پیگیری می شود و تاکنون بیش از ۲۰ دوره بینش با محوریت کتب شهید مطهری برگزار شده است.
بینش مطهر

حجت الاسلام ایمان کسایی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز،  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: بحث پژوهش ها و مقاله های طلاب طی دو نیمسال یک بخش فعالیت های معاونت است که ثمره آن حضور در جشنواره علامه حلی و ارسال 60 اثر به دبیرخانه جشنواره بود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز ادامه داد: تولید جزوات، کتاب و محتوای پژوهش از دیگر فعالیت های مورد نیاز در عرصه های پژوهشی، تبلیغی، تربیتی و علوم حوزوی است که در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه دوره های فکری و نظام اندیشه اسلامی در ساختار معاونت پژوهش مدرسه پیگیری می شود، تصریح کرد: امسال سال چهارم برگزاری دوره بینش مطهر در مدرسه امام خامنه ای بود ضمن اینکه تاکنون بیش از 20 دوره با محوریت کتب شهید مطهری برگزار شده است.

حجت الاسلام کسایی با اشاره به اینکه در دوره بینش مطهر پیش رو 60 طلبه شرکت خواهند، گفت: از این میان 10 طلبه را به عنوان تربیت مدرس انتخاب کردیم تا در دوره های بعدی به تدریس بپردازند.

وی با بیان اینکه دوره بینش مطهر در تابستان و سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پژوهش های طلاب در سال تحصیلی جدید به سوی تخصصی شدن پیش خواهد رفت و در این باره ده موضوع از قبیل وهابیت، فرقه شناسی، جریان شناسی و مباحث کلامی و قرآنی ارائه شده است تا براساس آن مقاله ها و پژوهش ها صورت گیرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز به برگزاری کارگاه آشنایی با نرم افزاز نور برای طلاب اشاره و اظهار داشت: فعالیت جدید صورت گرفته در سال گذشته؛ دفاعیه طلبه ها از مقاله های اراه شده بود که با استقبال مواجه شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات