۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۶۸۱۰۰
امام جمعه موقت کاشان:

مسؤولان مراقب تهديدهاي حوزه گردشگري باشند

امام جمعه موقت کاشان اشتغال در بخش گردشگري و استفاده از ظرفيت هاي تاريخي شهر را ضروري خواند و گفت: مسؤولان بايد مراقب باشند تا برخي اتفاقات به نام استفاده از فرصت ها تبديل به تهديد در حوزه مسائل اخلاقي و ديني نشود.
حجت الاسلام اسلامي تبار حجت الاسلام اسلامي تبار حجت الاسلام اسلامي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامي تبار پيش از ظهر امروز در چهل و نهمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر كاشان، حفظ ايمان در مسؤوليت را رمز موفقيت و سلامت کار دانست و گفت: هنر انسان در زندگي سالم و تقرب به خداوند همراه با سعادت خدمت به مردم است.

وي خدمت در سايه اعتقاد و همدلي را از ويژگي هاي محسنين و متقين دانست و افزود: خدمت به مردم منحصر به مسلمانان نمي شود بلکه شامل حال همه همنوعان و حتي غيرمسلمانان نيز هست.

امام جمعه موقت کاشان خدمت به خلق را تنها منحصر خدمت به برادر ديني ندانست و اظهار داشت: خدمت به خلق شامل خدمت به برادر انساني نيز مي شود و امروز اين فرصت خدمت در اختيار اعضاي شوراي اسلامي شهر است كه يكي از مصداق هاي ارز خدمت عيال الله است.  

به گفته وي، خلق عيال الله هستند و محبوب ترين مخلوقات نزد خداوند کسي است که نفعش به عيال الله برسد و به ديگران ستم نكند.

حجت الاسلام اسلامي تبار همچنين خدمت به خلق را در دو بخش مادي و معنوي دانست و گفت: خدمت معنوي مهم تر از خدمت مادي است چرا که انسان را از گناه دور مي کند.

وي در ادامه با انتقاد از برخي افعال و رفتارهاي غيراخلاقي در سايه خدمات توريستي و استفاده از فرصت هاي تاريخي و ظرفيت گردشگري در کاشان، ابراز کرد: کاشان شهري با صبغه ديني، انقلابي و ميراث دار علما و 1700 شهيد است که اين جايگاه و شأنيت والا نبايد با برخي از مسائل زير سؤال رفته و خدشه دار شود.

به گفته وي، حفظ پايگاه والاي دارالمومنين کاشان که حتي در حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي و هنري نيز جزء مراکز مهم کشور به شمار مي رود امري ضروري، مهم و قابل تامل است.

حجت الاسلام اسلامي تبار با تاکيد بر اينکه اکنون دشمن شهرهاي مذهبي و انقلابي را که به منزله دژ محکمي هستند براي انجام مقاصد شوم و غير مستقيم خود در هجمه به دين و اخلاق و قرآن هدف گرفته است، گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام با اغفال و سرگرم کردن برخي از بخش ها در استفاده از ظرفيت هاي شهرها به ويژه در بخش گردشگري نيات پليد خود را به روش هاي مختلف عملياتي مي کنند.

امام جمعه موقت كاشان همچنين اشتغال در بخش گردشگري و استفاده از ظرفيت تاريخي شهر را ضروري خواند و افزود: مسؤولان بايد مراقب باشند تا برخي اتفاقات به نام استفاده از فرصت ها تبديل به تهديد در حوزه مسائل اخلاقي و ديني  نشود تا در پيشگاه خداوند مديون سبقه مذهبي، ديني و خون شهداي شهر نباشيم./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات