۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴
کد خبر: ۵۶۸۱۸۳
‌رییس مجمع نمایندگان طلاب:

FATF باید از دستور کار مجلس خارج شود

‌رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به ‌تعویق دو ماهه طرح FATFدر مجلس، گفت: به نظر می رسد به جای تعویق این طرح، نمایندگان مجلس باید آن را از دستور کار مجلس خارج کنند؛ زیرا همچنان این نگرانی ها وجود دارد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت‌الاسلام  والمسلمین سیداکبر حسینی نژاد، در گفت وگویی، نسبت به طرح ارائه شده به مجلس باردیگر واکنش نشان داد و گفت: پس از ارائه این طرح از سوی دولت به مجلس، نمایندگان طلاب به شدت احساس خطر کردند، به همین دلیل ما نامه ای را به ریاست مجلس نوشتیم و این دغدغه را انتقال دادیم.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: در تعجب هستیم که چرا در مملکت اسلامی برخی این گونه به خود اجازه می دهند و به دنبال تصویب قوانینی هستند که آینده نظام و انقلاب اسلامی را به خطر می اندازد، ما در مقابل خون هزاران شهید مسئول هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز متاسفانه برخی به وظایف دینی و قانونی خود به درستی عمل نمی کنند در حالی که باید در مقابل زیادخواهی دشمنان بایستند، ولی به راحتی تن به قوانینی می دهند که کشور را در حوزه بین الملل به خطر می اندازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: امروز باید روحیه مقاومت و ایستادگی را در کشور و میان جوانان تقویت کرد؛ اما گویی برخی خود باخته غربی هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) و رهبر عزیز به ما روحیه خودباور و ایستادگی در برابر دشمنان را به خوبی آموخته اند؛ ما نباید در برابر تهدیدهای دشمنان از خود ضعف نشان دهیم؛ هشت سال با دنیا جنگیدیم و از نظام و انقلاب دفاع کردیم که سربلند باشیم نه اینکه از هر تهدیدی بترسیم.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به ‌تعویق دو ماهه طرح FATFدر مجلس، اظهار داشت: به نظر می رسد به جای تعویق این طرح، نمایندگان مجلس باید آن را از دستور کار مجلس خارج کنند؛ زیرا همچنان این نگرانی ها وجود دارد؛ اگر مجلس در مقابل این حرکت مقاومت نکند، حوزه علمیه اقدامی انقلاب خواهد کرد./۹۲۰/د۱۰۳/ق

منبع: پایگاه مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظرات