۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۵۶۸۸۰۹

گزارشی از فعالیت های مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان گزارشی از فعالیت های مرکز ارائه کرد.
حجت‌الاسلام‌ رضا کلاه‌کج، مدیر مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه خوزستان

حجت الاسلام رضا كلاه كج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، طرح تکریم معمرین را در استان داشتیم که بدین منظور با حضور در منزل آن بزرگواران از سال ‌ها تلاش تبلیغی برای ترویج دین مبین اسلام قدردانی کرده و در جریان مشکلات شان قرار گرفتیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان به برگزاری جلسه مجمع خیرین مرکز خدمات حوزه ‌های علمیه استان خوزستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این جلسه، گزارشی از عملکرد مرکز خدمات و گستردگی فعالیت‌ ها و خدمات این مرکز از جمله خدمات فرهنگی، بیمه تأمین اجتماعی، بیمه مکمل درمان، خدمات معیشتی و اعطای وام قرض‌ الحسنه ارائه شد.

این مقام مسؤول با اشاره به مشکلات بیمه ای طلاب افزود: در همین باره نشست مشترکی با مدیر عامل شرکت بیمه آسیای استان خوزستان در مرکز خدمات برگزار و درباره نحوه خدمت‌ رسانی به طلاب، رفع نواقص و مشکلات بیمه ای آنها، گفت و گو شد.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: نشست شورای نهادهای حوزوی استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، رییس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، در دفتر تبلیغات اسلامی استان برگزار و در آن مقرر شد تا از فعالیت ‌ها و تألیفات پژوهشی طلاب با همکاری مرکز خدمات و نهادهای حوزوی حمایت شود.

وی همچنین از دیدار با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و بررسی ظرفیت های همکاری دو نهاد و اردوی ویژه خانواده های طلاب 5 نفر به بیشتر برای رامسر در تابستان خبر داد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات