۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۶۹۱۰۰
امام جمعه پردیسان:

ابزارهای تبلیغاتی دشمن قادر به فریب مردم بصیر ایران نیست

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: شیطان و دشمنان کوردل اسلام، نمی‌دانند که با ابزارهای تبلیغاتی خود قادر به فریفتن مردم آگاه و بصیر ایران نیستند، به گونه‌ای که جان خود را می‌دهند، اما هرگز ایمان خود را معامله نکرده و فقط به خداوند توکل می‌کنند.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه پردیسان با اشاره به ماندگاری چهل ساله نظام اسلامی اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی، عنایت امام زمان(عج) است، چراکه این نظام متعلق به ایشان بوده و حضرت آن را از تمام گزندها حفظ می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آیه 64 سوره اسرا بیان کرد: شیطان سه دام تبلیغاتی، نظامی و اقتصادی در سر راه انسان قرار داده است که در صورت عدم توکل به خدا و بی‌توجهی به این دام‌ها، یقینا انسان در آنها گرفتار خواهد شد.

امام جمعه پردیسان درباره دام تبلیغاتی شیطان بیان کرد: یکی از مهمترین دام‌های شیطان از طریق صوت است که مفسرین آن را دام تبلیغاتی گفته‌اند، شیطان در این دام با فریادهای خود انسان را از حق دور می‌کند، این دو دام در رسانه‌های امپراطوری غربی وجود دارد و به راحتی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: این تبلیغات شیطانی مقدمه دام نظامی است، ابتدا با صوت و فریادهای خود روحیه‌ها را ضعیف می‌کند و زمانی‌که خودباخته‌ها مرغوب و مجذوب شیطان شدند، با سواره و پیاده نظام به آنها حمله می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی خاطرنشان کرد: امام راحل شیطان بزرگ امروز را آمریکا معرفی کرده و راهبرد ابدی این انقلاب را به مردم ایران آموختند و نسبت به خطرات اغواگرانه این شیطان بزرگ به مردم بابصیرت و انقلابی ایران هشدار دادند.

وی درباره دیگر دام شیطانی بیان کرد: دام سوم، اقتصادی است به این معنا که نسل انسان‌ها را خراب، نیروی انسانی آنها را شیطانی کرده و فریب می‌دهد و سپس در اقتصاد آنها وارد شده و به آنها وعده‌های شهوانی و اغواگرانه می‌دهد.

امام جمعه پردیسان با بیان این‌که به تصریح خداوند، تمام وعده‌های شیطان دروغ است، گفت: دشمنان به هر مناسبتی برای مردم ایران پیام داده و سعی در فریب آنها دارند و از سوی دیگر با جنگ‌های نیابتی خود توسط تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی بین مسلمانان جهان تفرقه ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به هوشیاری مردم با بصیرت ایران تأکید کرد: شیطان و دشمنان کوردل اسلام، نمی‌دانند که با ابزارهای تبلیغاتی خود قادر به فریفتن مردم آگاه و بصیر ایران نیستند، به گونه‌ای که جان خود را می‌دهند، اما هرگز ایمان خود را معامله نکرده و فقط به خداوند توکل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی در ادامه به آسیب‌شناسی پولشویی و اختلاس در جامعه پرداخت و گفت: برخی با تأسیس مؤسسات به ظاهر خیریه و اعتباری و سوء استفاده از اعتبار افراد خوش‌نام، پول‌های کثیف را در مرکزی به ظاهر تمیز قرار می‌دهد.

وی در پایان افزود: پولشویی یکی از عوامل ضد عدالت اجتماعی است، چراکه باعث فقر بیشتر فقرا و ثروت بیشتر ثروتمندان می‌شود و اختلاف طبقاتی زیادی در جامعه ایجاد می‌کند./۸۷۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات