۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۶۹۱۴۵
مدیر مدرسه علمیه برادران کوهدشت خبر داد؛

پذیرش ۲۰ تا ۳۰ طلبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم شهرستان کوهدشت

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت از اعلام اسامی پذیرفته شدگان حوزه از سوی مرکز مدیریت خبر داد و گفت: امسال بین ۲۰ تا ۳۰ طلبه جذب این مدرسه می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اعلام اسامی پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه علمیه لرستان بیان داشت: پس از اینکه مرکز مدیریت اسامی را اعلام کند، دیگر مراحل پذیرش از سوی مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت افزود: امسال بین 20 تا 30 طلبه جدید الورود از بین پذیرفته شگان حوزه جذب مدرسه علمیه برادران کوهدشت می شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به تشکیل تیم های مصاحبه در مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت خاطرنشان کرد: پس از اینکه پذیرفته شدگان تشکیل پرونده بدهند، مصاحبه پذیرفته شدگان آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دوره اختبار و تثبیت نیز با محوریت مدارس برگزار می شود، عنوان داشت: پس از برگزاری دوره میثاق طلبگی از سوی مرکز مدیریت طلاب جدیدالورود در مدارس به مدت 20 روز دوره اختبار و تثبیت را می گذرانند.

حجت الاسلام سبحانی یادآور شد: در دوره های مصاحبه از سوی اساتید و تیم های مصاحبه انگیزه و علاقه داوطلبان بررسی می شود و اگر به راهنمایی نیاز باشد این مهم مورد توجه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی میزان هوش، استعداد و توانایی داوطلبان از دیگر مواردی است که از سوی تیم های مصاحبه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت بیان داشت: برگزاری مراحل پذیرش و دقت در پذیرش داوطلبان امری مهم برای جذب جوانان علاقه مند و با استعداد به حوزه و ارتقای سطح کیفی در مدارس است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات