۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۶۹۵۴۰

جشن امضای مجموعه شعر «گمراهی مرسوم» در محفل مهر و ماه

سی و یکمین محفل شعر مهر و ماه با حضور سید محمدجواد شرافت، محسن قاسمی، فاطمه سلیمان‌پور و دیگر شاعران استان در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار می‌شود.
مهر و ماه

به گزارش خبرگزاری رسا، سی و یکمین محفل شعر مهر و ماه با حضور سید محمدجواد شرافت، محسن قاسمی، فاطمه سلیمان‌پور و دیگر شاعران استان در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

مهمان ویژه‌ی این محفل که از ساعت 18 روز چهارشنبه 6 تیر ماه 1397 آغاز خواهد شد محسن قاسمی شاعر و مدرس انجمن شعر قم است که در کنار محمد جواد شرافت مجری کارشناس این برنامه از سوابق ادبی خود خواهد گفت.

بخش دوم این محفل به معرفی مجموعه شعر «گمراهی مرسوم» جدیدترین اثر فاطمه سلیمان‌پور شاعر جوان قمی اختصاص می‌یابد. در این بخش صاحب‌نظران به بیان نقطه نظرات خود درباره این مجموعه خواهند پرداخت و با حضور شاعر جشن امضای این اثر برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که مجموعه «گمراهی مرسوم» توسط نشر مایا منتشر شده‌ و شامل 36 قطعه شعر در قالب غزل است.

این مجموعه برای نخستین بار اردیبهشت ماه 1397 در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده‌است. کتاب «گمراهی مرسوم» با تخفیف ویژه در محفل مهر و ماه عرضه خواهد‌شد. علاقمندان برای حضور در این محفل می‌توانند به نشانی خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه 23 مراجعه نمایند./۸۷۶/د۱۰۳/س

ارسال نظرات