۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۷۴۵
آیت الله طبرسی:

راه مدیریت کشور نگاه به بیرون و دل بستن به وعده های دروغین غربی ها نیست

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که مسؤولان باید بدانند که راه مدیریت کشور نگاه به بیرون و دل بستن به وعده های دروغین غربی ها نیست، گفت: مسیر پیشرفت کشور توجه به ظرفیت های داخلی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرماندار جدید شهرستان نکا، خدمت گزاری صادقانه را یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان دانست و گفت: خدمت مسؤولان به مردم اقدامی ارزشمند است که موجب رضایت عمومی از نظام و دولت می شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که قالب مسؤولان کشور افرادی دلسوز، متعهد و انقلابی هستند، افزود: اگر هم افرادی مسؤولیت را اشغال کرده اند نباید عملکرد بد آنها به همه بخش های کشور و نظام تعمیم داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در شرایط فعلی بسترهای لازم برای خدمت به مردم کاملاً فراهم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید قدر این فرصت ها را بدانند و از خود نام نیک در جامعه به جای بگذارند.

آیت الله طبرسی با بیان این که تنها چیزی که برای یک مسؤول در پایان دوران خدمت باقی خواهند ماند عمل ماندگار است، تصریح کرد: مسؤولان مراقب باشند تا فرصت سوزی نکنند چون این فرصت های خدمت ممکن است دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش ها و مجاهدت های بسیاری صورت گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به این صورتی که امروز می بینیم به دست نیامده بلکه در این چهار دهه تلاش های گسترده ای انجام شده تا به این نقطه برسیم.

امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولان باید مشکلات و گرفتاری های مردم را از نزدیک لمس کنند تا بتوانند برای آن راه حل مناسبی در نظیر بگیرند، خاطرنشان کرد: نباید در جامعه اسلامی فاصله میان مسؤولان و مردم زیاد باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت پرهیز سازمان ها و ادارات دولتی از کاغذ بازی و سردرگم کردن ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: پس از چهار دهه از عمر انقلاب هنوز متأسفانه ادارات ما با این معضل کاغذ بازی مواجه هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که باید مسیر رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردم سهل تر شود، بیان داشت: قوانین دست و پاگیر برخی ادارات افزون بر سردرگمی مردم، موجب بروز نارضایتی های بسیاری نیزدر جامعه شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که یک ارباب رجوع برای حل مشکل خود به ادارات مراجعه می کند، گفت: باید نحوه برخورد با مردم پسندیده، همراه با آرامش و احترام متقابل همراه باشد.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم ولی نعمت هستند و نقش و جایگاه بسیار مهمی در نظام اسلامی دارند، افزود: همین مردم هستند که در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب پیشگام بوده اند و امروز با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود گفت: باید با تلاش مسؤولان و مدیران، خدمات شایسته تری به مردم ارائه شود تا ملت آگاه، بیشتر از نعمت های نظام اسلامی بهره مند شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حفظ نظام و تبیعت از فرامین رهبری و همچنین وحدت و همدلی بین مسؤولان را از عمده توصیه های مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: با پیروی و تحقق این رهنمودها و مطالبات مهم مقام معظم رهبری کشور در مسیر رشد و شکوفایی حرکت خواهد کرد.

وی با تأکید براین که هیچ ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نیست، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت رسانی به مردم باید توجه به محرومان و مستضعفان جامعه جزء اولویت های مسؤولان و مدیران کشور باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام سلطه همه توان اقتصادی و دیپلماسی سیاسی خود را به کار گرفته تا ملت ایران تسلیم خواسته های نامشروع خود کند، گفت: ملت مقاوم و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با صبر و استقامت در برابر توطئه های آمریکا خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد خواب آشفته آنها درباره ایران اسلامی تعبیر شود.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که مسؤولان باید بدانند که راه مدیریت کشور نگاه به بیرون و دل بستن به وعده های دروغین غربی ها نیست، افزود: مسیر پیشرفت کشور توجه به ظرفیت های داخلی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات