۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۷۰۲۴۲
۲۸ تیرماه برگزار می شود؛

همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری، ۲۸ تیرماه به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.
نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس این استان، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و سایر اعضا به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برگزاری این همایش اقدامی ستودنی و قابل تقدیر است، گفت: باید همه توان و ظرفیتهای استان در این راستا به کار گرفته شود تا ان شاءالله همایشی در خور و شأن جایگاه روحانیت و دوران دفاع مقدس برگزار شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شرایط کنونی جامعه، نهادینه شدن سبک زندگی دوران دفاع مقدس در بین عموم را ضروری و لازم دانست و افزود: باید فرهنگ دوران دفاع مقدس در جامعه نهادینه و فراگیر شود و این از ضرورتها است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نقش غیرقابل انکار روحانیت در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس همپای سایر اقشار در عرصه های نظامی، تبلیغی و پشتیبانی وارد میدان عمل شد و الحق که خوش درخشید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس در این استان را در جهت ترویج فرهنگ جهادی و بازخوانی رشادتهای آن دوران دانست و افزود: بازخورد این همایش باید به این شکل باشد که روحیه انقلابی و جهادی به حوزه های علمیه تزریق شود.

وی با تأکید بر اینکه باید مکان همایش مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد باشد، گفت: با توجه به همزمانی برگزاری این همایش با اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان، قطعا از ظرفیت سخنرانان کشوری طرح در این همایش بهره مند خواهیم شد.

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون برگزاری این همایش پرداخت.

وی اضافه کرد: این همایش به منظور تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان طلبه و روحانی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در سطح جامعه و حوزه های علمیه برگزار می شود.

گفتنی است در ادامه این نشست نیز مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری به ارائه گزارش و بیان دیدگاه ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش در استان پرداختند./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات