۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۵۶۰
امام جمعه خرمشهر:

رهبر انقلاب کوچکترین سرباز خود را مورد تفقد قرار دادند

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه وضعیت آب شرب در خرمشهر و آبادان به حالت عادی بازگشته است، گفت: عمل ناچیزی که از بنده صورت گرفت، در نگاه رهبر معظم انقلاب بزرگ بود و حقیر را مورد تفقد قرار دادند.
 خرمشهر

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی، امام جمعه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کوچکترین سرباز خود را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند، اظهار داشت: عمل ناچیزی که از بنده صورت گرفت، در نگاه رهبر معظم انقلاب بزرگ بود و حقیر را مورد دلجویی و تفقد قرار دادند.

امام جمعه خرمشهر قدردانی رهبر معظم انقلاب را قدردانی از مردم خوزستان، خرمشهر و آبادان برشمرد و افزود: خادم و نوکری از سربازان حضرت آقا به همراه تلاش شبانه روزی مسؤولان برای تأمین آب شهرستان های ولایتمدار خرمشهر و آبادان گام برداشتند و قدردانی رهبری، یک قدردانی سمبلیک بوده و بنده یک فرد کوچکی از همه عزیزانی هستم که زحمت بسیاری کشیدند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر با بیان اینکه در هفته اخیر آب دو شهرستان تقریبا به حالت عادی برگشته است، اضافه کرد: pc آب در خرمشهر و آبادان بالای 11 هزار و نتیجه غلبه آب خلیج فارس بر آب کارون بود؛ آب بالادست شهرستان که آب غدیر 1 بود لوله آن در 3 مرحله دچار شکستگی شد که نتیجه آن ورود آب شور غیرقابل استفاده به خانه ها بود.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در نتیجه شوری، همه آب شیرین کننده های خانگی و حتی آب شیرین کننده های صنعتی  بزرگ سطح شهر از کار افتاد و ملت ایران با مشاهده وضع موجود تلاش کرد تا آب آشامیدنی مردم شهرستان ها را تأمین کند.

وی با بیان اینکه اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته است، تصریح کرد: خط غدیر 2 شامگاه گذشته وارد مدار شد که پس از شست و شوی لوله های انتقال آب امیداوریم در اوایل هفته آینده کاملا خط غدیر 2 وارد مدار شود و مردم از آب شیرین بهره مند شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات